|

تیم های متمول عربی به دنبال ستاره استقلال

قطعا اکنون یکی از افسوس‌های سانتاکلارا از دست دادن محمد محبی است.

لینک کوتاه کپی شد

تنها دو هفته به پایان مسابقات لیگ برتر پرتغال باقی مانده و تیمی که در انتهای جدول قرار دارد، سانتاکلارا است که از ۳۲ بازی ۱۹ امتیاز دشت کرده و دیگر امیدی به تغییر وضعیت و ماندن در جدول بازی‌ها نیست و باید فصل آینده برای بازگشت به لیگ برتر در بازی‌های لیگ یک موفق عمل کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از روزنو؛ جالب است بدانید در فصل قبل سانتاکلارا با در اختیار داشتن محمد محبی روز‌های خوبی را در لیگ برتر پرتغال تجربه کرده بود. این تیم از ۳۴ بازی ۴۰ امتیاز به دست آورد و در نهایت با هفتمی در لیگ برتر پایان داد. با وجود اینکه محمد محبی اولین فصل حضور خود را در سانتاکلارا و لیگ برتر پرتغال تجربه می‌کرد و دیر به اردوی تیم ملحق شده بود و چند بازی را هم به دلیل مصدومیت از دست داد، نمایش‌های خوبی در ترکیب سانتاکلارا داشت. از جمله بازی‌های خوب محمد محبی در ترکیب سانتاکلارا می‌توان به نمایش خوب او در برابر پورتو در جام حذفی اشاره کرد که پاس گل داد. هم چنین بازی با بنفیکا در لیگ برتر پرتغال که گلزنی کرد. سانتاکلارا به نظر می‌رسد، به سبب این هفتمی کمی مغرور شده بود و در ابتدای فصل به بهانه درآمدزایی ستاره‌های خود از جمله محمد محبی را به راحتی از دست داد. بدون شک اکنون یکی از افسوس‌های بزرگ سانتا از دست دادن ستاره‌ها از جمله محمد محبی است. چرا که کسب این درآمد‌ها و از دست دادن ستاره‌هایی، چون محمد محبی منجر به سقوط تیم به دسته اول شد!

محبی بازیکن تیم سانتاکلارا است و طبق قانون در ابتدای فصل باید به اردوی تیم برگردد، اما به طور حتم ستاره استقلال که این فصل ۸ گل برای تیم آبی به ثمر رسانده، بازگشت به سانتا و بازی در لیگ یک پرتغال را دوست ندارد. به خصوص که با حضور امیر قلعه نویی در راس کادر فنی تیم ملی بار دیگر به اردوی تیم ملی برگشته و این شانس را دارد در جام ملت‌های آسیا در قطر در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان بیاید. شاید بد قولی باشگاه استقلال در پرداخت مطالبات باشگاه سانتاکلارا ادامه حضور وی را در تیم آبی به چالش بکشاند، اما او به طور حتم همه تلاش خود را بکار می‌گیرد که مجبور به بازگشت به اردوی تیمش در فوتبال پرتغال نشود، چون آنوقت مجبور است در لیگ یک پرتغال توپ بزند و برای صعود به لیگ برتر تلاش کند.

جالب اینجاست در مورد محمد محبی گفته می‌شود با پیشنهاداتی از سوی تیم‌های عربی مواجه شده است و حتی باشگاه سپاهان هم تلاش می‌کند، در مذاکره با شگاه سانتاکلارا محمد محبی را برگرداند. اما این ستاره رابطه خوبی با ریکاردو ساپینتو دارد و در صورت تمدید قرارداد این مربی از سوی باشگاه استقلال مایل است بار دیگر در جمع آبی‌ها حضور داشته باشد. به خصوص که ماموریت این فصل آن‌ها در استقلال ناتمام ماند. قهرمانی در لیگ برتر. هر چند محمد محبی موفق شد به همراه استقلال جام قهرمانی سوپر جام را لمس کند و این شانس را دارد یک جام دیگر به همراه تیم به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند؛ جام قهرمانی مسابقات حذفی. مسابقاتی که برای صعود به دیدار نهایی محمد محبی و استقلال باید ۳ خرداد در استادیوم آزادی از سد نساجی عبور کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها