|

بازیکن سابق بارسلونا هم تیمی جدید سردار آزمون

لکس گریمالدو، هافبک اسپانیایی تبار، رسماً به تیم بایرلورکوزن پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از روی کار آمدن ژابی آلونسو بایرلورکوزن با تغییر و تحول شگرفی روبرو شد و این تیم تا همین چند هفته پیش مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم بود؛ این در حالی بود که آنها در ابتدای فصل در قعر جدول بوندسلیگا قرار داشتند. از طرف دیگر لورکوزن در لیگ اروپا نیز فوق العاده ظاهر شده و تا نیمه نهایی پیش رفته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ این عملکرد فوق العاده ژابی آلونسو باعث شد شایعاتی در رابطه با این سرمربی اسپانیایی مطرح شود و حتی گفته شد که رئال مادرید به او به عنوان جانشین احتمالی کارلو آنچلوتی نگاه می‌کند. با این حال شواهد حکایت از آن دارد که این سرمربی اسپانیایی قطعاً فصل آینده روی نیمکت لورکوزن خواهد نشست.

از طرفی به نظر می‌رسد که آلونسو از همین حالا شروع به بستن تیم فصل آینده خود کرده و در همین راستا آنها امروز از ستاره جدید خود رونمایی کردند. الکس گریمالدو، ستاره اسپانیایی بنفیکا که بازیکن آزاد به حساب می‌آمد، تا سال 2027 با بایرلورکوزن قرارداد امضا کرد.

این مدافع هافبک اسپانیایی در این فصل نمایش‌های درخشانی را در ترکیب بنفیکا از خود ارائه داد و چندین باشگاه از جمله یوونتوس، اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد خواهان جذب او بودند اما نهایتاً این بایرلورکوزن بود که موفق شد گریمالدو را به خدمت بگیرد.

1875688
 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها