|

استقلالی شدن سامان قدوس چرا غیر ممکن است؟

بازیکنی در سطح سامان، همین الان هم پیشنهادهایی از سطح اول اروپا دارد و شدیدا دور از ذهن است که او بخواهد قید ادامه بازی در اروپا را بزند

لینک کوتاه کپی شد

آیا استقلال امکان جذب هافبک ایرانی تیم برنتفورد را دارد؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، یکی از جدی‌ترین مطالبات هواداران استقلال در چند فصل اخیر جذب یک بازیساز برای میانه زمین بوده، در این بین گزینه‌های متعددی هم از سوی آنها مطرح و از مدیریت باشگاه درخواست شده‌اند اما انتقال هیچکدامشان به جمع آبی‌ها هرگز به سرانجام نرسید. از بحث بازگشت امید نورافکن و علی کریمی گرفته تا جذب بازیکنانی همچون ریکاردو آلوز پرتغالی.

اما در این بین یک گزینه، جذابیت بالایی برای استقلالی‌ها دارد و آن هم سامان قدوس است. آبی‌ها همیشه نیم نگاهی به جذب او داشته‌اند اما همیشه شرایط قدوس به نحوی بوده که آوردنش به لیگ ایران بسیار سخت بوده منتهی حالا که کار او با برنتفورد به پایان رسیده، داریوش یزدانی پیشکسوت استقلال، در توییتی، به مدیران این باشگاه توصیه کرده که این بازیکن را جذب کنند. توییتی که با برخی انتقادها هم روبرو شده که مگر داریوش یزدانی، ایجنت است که چنین پیشنهادی می دهد؟ یا مگر از قیمت او با خبر است و استقلال دارای چنین بودجه ای هست که یزدانی را بگیرد؟

البته که استقلالی شدن قدوس، تقریبا مشابه عملیات غیرممکن است. جدا از اینکه دریافتی او در فوتبال اروپا قابل قیاس با دریافتی او در فوتبال ایران نخواهد بود، بازیکنی در سطح سامان، همین الان هم پیشنهادهایی از سطح اول اروپا دارد و شدیدا دور از ذهن است که او بخواهد قید ادامه بازی در فوتبال اروپا را بزند و به لیگ برتر بیاید. گفته می‌شود قدوس هنوز درباره بازگشت به تیم ملی هم تصمیم نگرفته و به همین دلیل، احتمال استقلالی شدن این بازیکن را باید صفر درصد دانست!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها