|

بدن بدون لباس هالند و یری مینایی که حسابی زخمی اش کرد!

یری مینا هافبک اورتون در بازی روز گذشته با تمام وجود با هالند وارد جنگ شده بود و از قد و قدرت خود برای تخریب بازی هالند استفاده می‌کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بدن بدون لباس هالند پس از بازی زخم هایی را نشان می‌داد که در طول بازی یری مینا به او وارد کرده بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، ارلینگ هالند غنیمت جنگی خود را پس از سوت پایان بازی مقابل اورتون در مقابل دیدگان همه به نمایش گذاشت. این ستاره نروژی 78 دقیقه مقابل اورتون بازی کرد و در بازی آسانی که با نتیجه 3-0 به نفع سیتیزن ها به اتمام رسید گل دوم را به ثمر رساند. او در طول بازی همواره درگیر کشمکش هایی با یری مینا مدافع اورتون بود. این مدافع کلمبیایی توسط پپ گواردیولا به "رفتار غیر ضروری" متهم شد و در پایان بازی تن عریان هالند چندین زخم را بر روی شانه، شکم, ران و ساق پایش نشان می‌داد.

هالند همین‌طور در یک درگیری فیزیکی با آنتونیو رودیگر مدافع رئال مادرید در مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان شرکت داشت و ممکن است این زخم ها مربوط به آن بازی هم باشند اما یری مینا هافبک اورتون در بازی روز گذشته با تمام وجود با هالند وارد جنگ شده بود و از قد و قدرت خود برای تخریب بازی هالند استفاده می‌کرد.

2

گواردیولا که در پایان بازی با عصبانیت با یری مینا برخورد کرد او را به داشتن رفتار نادرست متهم کرد. این سرمربی اسپانیایی بلافاصله پس از سوت پایان بازی مستقیماً به سمت مدافع کلمبیایی رفت، جلوی او ایستاد و با حرکت سریع دستانش و فریاد بر سر یری مینا نکاتی را به او گوشزد کرد.

یری مینا از همان دقیقه اول بازی کشمکش هایی را ایجاد کرد. با هالند گلاویز شد و باعث شد تا هالند نسبت به این برخورد های فیزیکی شکایت کند، بعد از آن در زد و خوردی با لاپورته به نظر به بدن او چنگ انداخت.

گواردیولا در صحبت هایش پس از بازی در مورد یری مینا گفت :" مینا؟ کاری که او انجام می‌دهد غیر ضروری است. جدا از فوتبال کاری که او در هر بازی انجام می‌دهد غیر ضروری است و من به او گفتم که تو به اندازه کافی بازیکن خوبی هستی تا از این جور کارها خودداری کنی. او می‌دانست که چه کاری انجام داده، از خودش بپرسید. این برخورد ها فیزیکی و روانی نیستند. بعضی کار هایی که او انجام می‌دهد اضافه است. او این بار این برخورد ها را با آیمریک، جک (گریلیش) و با بقیه بازیکنان داشت، از خود او سوال کنید. "

1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها