|

(عکس) قیمت هنگفت بلیت بازی نساجی - پرسپولیس در سایت دیوار!

برای هفته آخر و دیدار تعیین‌کننده قهرمانی، تنها ۶ هزار بلیت برای ده‌ها هزار متقاضی صادر شد و جمعیت بزرگی قادر به تهیه بلیت نخواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار هفته سی‌ام لیگ برتر بین نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار میشود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ دیداری که نقش اصلی را در تعیین قهرمان این فصل لیگ برتر خواهد داشت. طبق تصمیم برگزارکنندگان، شش هزار بلیت با ۱۰ درصد سهم هواداران پرسپولیس در سامانه برای فروش بارگذاری شد.

با وجود اینکه این دیدار برای نساجی اتفاقی مهم در خود ندارد، اما برای تمام مدعیان قهرمانی، تاثیرگذار خواهد بود و در حقیقت فینال لیگ برتر در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد. جایی که پرسپولیس با پیروزی موفق می‌شود بدون در نظر گرفتن نتایج رقبا، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

دیدن قهرمانی تیم محبوب از نزدیک ده‌ها هزار نفر را در صف خرید بلیت قرار داد و سامانه برای عموم باز شد. ابتدا به دلیل تعداد بالای متقاضی سامانه از دسترس خارج شد. در ادامه و بعد از برخط شدن دوباره سایت تمام ۶۰۰ بلیط مربوط به هواداران پرسپولیس در کمتر از ۷ دقیقه به فروش رفت.

باشگاه نساجی برای جلوگیری از فروش بلیت به هواداران رقیب، شیوه جالبی را در نظر گرفت. هواداران نساجی باید پیش از این حداقل یک بار با کد ملی خودشان بلیت تهیه کرده باشند تا بتوانند موفق به خرید بلیت این بازی شوند.

اما این موضوع هم باعث نشد تا بازار سیاه برای فروش بلیت به راه نیفتد. در کمتر از یک ساعت از آغاز فروش، بخش عمده بلیت‌ها به فروش رفت. از دقایقی بعد از باز شدن سامانه فروش همین بلیت‌ها سر از سایت‌ها و بازار‌های مجازی درآورد و تا یک میلیون تومان هم قیمت‌گذاری شد.

با توجه به این قیمت‌ها احتمالاً در روز بازی و درب استادیوم، بازار سیاه میلیونی برای بلیت‌های این بازی به راه خواهد افتاد.

(عکس) قیمت عجیب بلیت نساجی - پرسپولیس در سایت دیوار

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها