|

(عکس) وقتی ایرانی ها عاشق غذای هالند هستند و بریتانیایی ها متنفر!

مهاجم منچستر سیتی ادعا می‌کند جگر و قلوه گوساله "خونین و دوست داشتنی" است.

لینک کوتاه کپی شد

ارلینگ هالاند با افشای آخرین رژیم غذایی خود، طرفدارانش را از خود بیزار کرده است. مهاجم منچستر سیتی ادعا می‌کند جگر و قلوه گوساله "خونین و دوست داشتنی" است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، این مهاجم نروژی که در فصل جاری برای لیدر لیگ برتر انگلیس منچستر سیتی ۵۲ گل زده است، چندین پست در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرده است که نشان می‌دهد چگونه می‌تواند روزانه حدود ۶۰۰۰ کالری مصرف کند. او پیشتر اعلام کرده بود که  "نوشیدنی معجزه‌آسا" شامل شیر با اسفناج و کلم، آب تصفیه شده را می‌نوشد و از نور خورشید برای تقویت ریتم دوره ای خواب و بیداری خود استفاده می‌کند. اما عکس آخرین غذایی که او در اینستاگرام منتشر کرده است، نظر طرفدارانش را شگفت زده کرده است. برخی از آن‌ها می‌گویند جگر و قلوه در سینی او "ناخوشایند" است.

این جوان ۲۲ ساله همچنین علاقه‌مند به استیک، صدف و خرچنگ است، اما در مستند "هالند : تصمیم بزرگ" خود اعلام کرده است که همچنین غذاهایی با مقدار زیادی پروتئین، ویتامین و مواد معدنی مصرف می‌کند. او در یک پیام گفته بود: "شما  این را نمی‌خورید، اما من نگران مراقبت از بدنم هستم. فکر می‌کنم مصرف غذای باکیفیت و به قدر ممکن محلی، مهمترین موضوع است. مردم می‌گویند گوشت برای شما ضرر دارد، اما کدام گوشت؟ گوشتی که در مک‌دونالدز می‌خورید؟ یا گاو محلی که دارد درست روبروی اینجا علف می‌چرد؟ من جگر و قلوه را می‌خورم."

500

هر چه ارلینگ هالند انجام می‌دهد، به وضوح موثر است زیرا او در طول اولین فصل خود در سیتی، رکوردها را شکست داده است و ممکن است تا به تابستان به قهرمانی لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی انگلیس (FA)  برسد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها