|

هشدار هواداران استقلال به مسئولان باشگاه

هواداران تیم استقلال در گفت‌وگو با عضو هیئت مدیره باشگاه در مورد وضعیت ساپینتو ابراز نگرانی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

کنفرانس خبری سرمربی استقلال پیش از آخرین بازی فصل مقابل تراکتور امروز در حالی در کمپ شادروان حجازی برگزار می‌شود که طبق معمول تعدادی از هواداران تیم استقلال پشت در محل تمرین این تیم حضور دارند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از روزنو؛ برخی از این هواداران هنگام ورود محمد مؤمنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال برای دقایقی با او به گفت‌وگو پرداختند. هواداران استقلال در این گفت‌وگو به مؤمنی اعلام کردند نگران ادامه کار ساپینتو در این تیم هستند چون برخی افراد فعالیت‌هایی را در گوشه و کنار و به خصوص فضای مجازی علیه سرمربی فعلی استقلال آغاز کرده‌اند. این هواداران در صحبت با مؤمنی به او گفتند مطرح شدند نام سیدمهدی رحمتی برای سرمربیگری فصل آینده آبی‌های تهران باعث نگرانی آنها شده است. به نظر می‌رسد که قرارداد ساپینتو باوجود اظهارات حجت کریمی تمدید نخواهد شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز به این هواداران اطمینان داد که نظر هیأت مدیره باشگاه بر ادامه همکاری با مرد پرتغالی است و تلاش می‌شود قرارداد او را تمدید کنند. مؤمنی از هواداران استقلال خواست به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند و هواداران استقلال نیز به او اعلام کردند فقط خواهان حضور ساپینتو در استقلال فصل بعد هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها