|

یحیی بعد از قهرمانی با پرسپولیس می ماند؟

با قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم به نظر می‌رسد دیگر خبری از جانشین‌های یحیی نخواهد بود

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی به کارش در پرسپولیس به عنوان سرمربی ادامه خواهد داد چون او یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، سرمربی پرسپولیس که یکی از سخت‌ترین فصول مربیگری خود را در لیگ بیست و دوم پشت سر گذاشت در شرایطی که فاصله امتیازی قابل توجهی با دیگر رقبا در پایان نیم فصل شکل داده بود، در ادامه و در پایان سال 1401 با باخت مقابل سپاهان جای خود را به سپاهان و استقلال داد به رده سوم سقوط کند و با انتقادهای زیادی مواجه شود و حتی جانشین او هم از سوی برخی رسانه‌ها معرفی شود.

پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در آخرین بازی سال 1401 و در حالی که بسیاری شانس قرمزها را برای قهرمانی کمتر از شاگردان مورایس می‌دانستند انتقادها از یحیی گل‌محمدی به اوج خود رسید تا در ادامه و پیش از دربی پایتخت شایعاتی درباره مذاکره باشگاه پرسپولیس با جانشین او نیز منتشر شود که عکس العمل سرمربی قرمزها را هم به دنبال داشت.

یحیی گل‌محمدی که تمرکز خود را روی دربی سرنوشت‌ساز برگشت قرار داده بود تیتر روزنامه گل که به ماجرای عجیب جدایی وی از این تیم در پایان فصل و جانشینی دونادونی روی نیمکت پرسپولیس اختصاص داشت که با پاسخ سرمربی قرمزها در نشست خبری همراه شد.

گل‌محمدی که معمولا پاسخ روشنی به شایعات نمی‌دهد اما در آن نشست خبری گفت با توجه به قراردادش در این تیم خواهد ماند و در ادامه هم کنایه خود را به این شکل مطرح کرد: "سوال من این است که مگر نمی‌گویند اگر نتیجه نگیرم دونادونی جانشین من می‌شود؟ پس اگر نتیجه بگیرم و بمانم چه می‌شود؟ تکلیف دونادونی آن زمان چیست؟ دوستان نگران نباشند و من هستم و بهتر‌ است نگران دونادونی باشند و ببینید او جایی هست برود یا نه."

حال با قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم که پس از برتری مقابل نساجی در هفته پایانی به ثبت رسید به نظر می‌رسد دیگر خبری از جانشین‌های یحیی نخواهد بود و اسامی مثل اسکوچیچ و دونادونی که پیش از این مطرح شد دیگر جایی در تفکر مدیران باشگاه و حتی هواداران منتقد یحیی نخواهند داشت.

رضا درویش مدیرعامل قرمزها هم دقایقی پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم به خبرنگاران گفت ما بهترین سرمربی آسیا را داریم تا به نوعی از ماندن او با توجه به اینکه یک فصل دیگر قرارداد دارد حمایت کرده باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها