|

راه حل بارسلونا برای جذب لیونل مسی!

شرایط مالی باشگاه بارسلونا باعث شده که این تیم برای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی و جذب بازیکنان تازه وارد از جمله مسی با مشکل مواجه باشد.

لینک کوتاه کپی شد

لالیگا اجازه ثبت قرارداد جدید با گاوی را به آنها نداده و بازیکنان جدیدی که ژاوی خواهان به خدمت گرفتن آنهاست که با این شرایط نمی‌توانند قراردادی را با این باشگاه امضا کنند. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ فروش بعضی از بازیکنان و کاهش دستمزد دیگر بازیکنان راهکار مهمی برای این باشگاه خواهد بود اما مدیران بارسا در عین حال حامی مالی جدیدی را معرفی کرده‌اند تا شرایط را بهبود ببخشند. 

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داد که این باشگاه قراردادی سه ساله را با شرکت هلندی فیلیپس امضا کرده و از این پس قرار است نام این برند معروف روی آستین پیراهن بارسا دیده شود. 

1875533

این بودجه اضافه برای فصل آینده اهمیت بسیار زیادی برای این باشگاه دارد و می‌تواند شرایط را تا حد زیادی تغییر دهد و موضع لالیگا در قبال خریدهای آنها را هم تلطیف کند. 

حامی مالی سابق آستین پیراهن بارسا شرکت بکو بود که قراردادش با این باشگاه در سال 2021 به پایان رسید و حالا این فیلیپس است که جای خالی آنها را پر کرده است. 

موندو دیپورتیوو مدعی شده که این شرکت قرار است در سال اول هشت میلیون یورو، در سال دوم 10 و در سال سوم 12 میلیون یورو به این باشگاه پرداخت کند. 

اگر دو طرف برای ادامه این قرارداد به توافق برسند، مبلغ پرداختی در سال چهارم هم 12 میلیون یورو خواهد بود اما در سال پنجم به 14 میلیون یورو خواهد رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها