|

منچسترسیتی روی گزینه نقل و انتقالاتی بارسلونا دست گذاشت!

گواردیولا علاقه زیادی به همکاری دوباره با یوسوا کیمیش دارد و او را جایگزین مناسبی برای گوندوقان می‌داند.

لینک کوتاه کپی شد

در روزهای اخیر اخبار زیادی پیرامون جدایی یوسوا کیمیش از بایرن مونیخ منتشر شده‌اند و گفته می‌شود دو تیم منچسترسیتی و بارسلونا به این بازیکن علاقه دارند. با این حال سیتیزن‌ها به این فکر افتاده‌اند که از علاقه باواریایی‌ها به حفظ ژائو کانسلو برای انجام این معامله بهره ببرند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ طرفداری | به گزارش سایمون مولاک از میرر، منچسترسیتی  قصد دارد پیشنهاد معاوضه یوسوا کیمیش با ژائو کانسلو را به بایرن مونیخ بدهد. پپ گواردیولا از طرفداران پر و پا قرص این هافبک 28 ساله آلمانی است و او را جایگزینی برای ایلکای گوندوعان می‌داند. درباره کانسلو، باواریایی‌ها حاضر نیستند با فعال کردن بند 60 میلیون پوندی، قرارداد فرضی‌ش را دائمی کنند و گواردیولا نیز به سران سیتی اعلام کرده پس از ناآرامی‌های به وجود آمده بین خودش و کانسلو که منجر به جدایی این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات ژانویه و پیوستنش به بایرن شد، نمی‌خواهد به این بازیکن اجازه بازگشت به تیمش را بدهد.

بنابراین، معاوضه کیمیش و کانسلو می‌تواند یک راه‌حل برای هر دو باشگاه باشد. گواردیولا تجربه همکاری با کیمیش در مونیخ را دارد و همچنین این بازیکن می‌تواند در پست دفاع راست نیز بازی کند. هنوز دو سال دیگر از قرارداد یوسوا کیمیش با بایرن باقی مانده اما برکناری یولیان ناگلزمان برای او ناامید کننده بوده و به همین خاطر اکنون آماده تجربه یک چالش جدید است.

سیتیزن‌ها از تلاش برای حفظ ایلکای گوندوعان دست برنداشته‌اند

منچسترسیتی از تلاش برای حفظ ایلکای گوندوعان که در پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد، دست برنداشته است. به این هافبک آلمانی 32 ساله یک پیشنهاد 12 ماهه از سوی باشگاه ارائه شده اما بارسلونا حاضر است به او قراردادی سه ساله پیشنهاد بدهد. در چنین شرایطی سیتی به دنبال گزینه‌های جایگزین برای گوندعان است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها