|

پاتک بایرن مونیخ به بارسلونا؛ پدیده آبی و اناری جدا می شود؟

اولویت بارسلونا برای فصل بعد تقویت پست هافبک دفاعی است و در همین راستا چندین گزینه به این تیم لینک شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

پیش از این از روبن نوس به عنوان گزینه محبوب خوان لاپورتا یاد شده بود اما ظاهرا این بازیکن مورد پسند ژاوی نیست و سرمربی روی خرید زوبیمندی از رئال سوسیداد اصرار دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ جدیدترین اخباری که پیرامون این دو نفر و دیگر بازیکنان بارسلونا منتشر شده اند را در ادامه می خوانید: 

روبن نوس می خواهد در لیگ قهرمانان بازی کند

روبن نوس مصاحبه ای انجام داد و طی آن از علاقه اش به بازی در لیگ قهرمانان اروپا پرده برداشت: 

می خواهم در وولورهمپتون بمانم اما هیچ وقت علاقه ام برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز پنهان نکرده ام. تصمیم سختی است. از حضور در اینجا بسیار خوشحالم اما در فوتبال باید به دنبال اهداف بزرگ بروید. فعلا خبر جدیدی در مورد آینده ام وجود ندارد.

زوبیمندی بدون بارسلونا هم فرصت بازی در لیگ قهرمانان را دارد

رئال سوسیداد در آستانه قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان خودش به عنوان تیم چهارم لالیگا قرار دارد. ایمانول آلگواسیل، سرمربی سوسیداد در مصاحبه جدیدش در مورد وضعیت مارتین زوبیمندیِ محبوب ژاوی حرف زد:

شکی ندارم که مارتین می خواهد اینجا بماند و با رئال سوسیداد بازی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. به نظرم برنامه او برای آینده اش کاملا مشخص است. 

بایرن مونیخ و آلخاندرو بالده

قرارداد آلخاندرو بالده با بارسلونا در تابستان 2024 به پایان می رسد و اگر بارسا به زودی قرارداد او را تمدید نکند، برای نگه داشتنش به دردسر خواهد افتاد. مدافع چپ 22 ساله بارسا پیش از این از علاقه اش به تمدید قرارداد صحبت کرده و سران باشگاه هم شکی در این نیت ندارند. با این حال بایرن مونیخ اخیرا جویای شرایط شده و به گزارش جرارد رومرو، پیشنهادی برای آلخاندرو بالده ارسال کرده است. هنوز جزئیاتی در مورد این پیشنهاد در دسترس نیست. 

سه بازیکن در مسیر جدایی 

جرارد رومرو خبر داده است که فران تورس، آنسو فاتی و فرانک کسیه بازیکنانی هستند که بارسلونا فروش آنها را در تابستان در اولویت قرار داده است. هنوز پیشنهاد رسمی برای هیچ کدام از این بازیکن ها وجود ندارد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی