|

جهنم مستایا در انتظار رئال

مربی والنسیا از هواداران دعوت کرد تا استادیوم مستایا را برای رئال مادرید جهنم کنند.

لینک کوتاه کپی شد

والنسیا امشب از ساعت 20 در مستایا میزبان رئال مادرید است. والنسیا که در فصل جاری اصلا شرایط خوبی ندارد و در رده شانزدهم است، با پیروزی در این بازی 40 امتیازی خواهد شد و قطعا از سقوط فرار می کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ والنسیا شاید در بهترین زمان هم به رئال برخورد کرده، چرا که کهکشانی‌ها پس از شکست مقابل سیتی وضعیت روحی مناسبی ندارند.

1876541

روبن باراخا منتظر جَو جهنمی مستایا برای بازی امشب است: «امیدوارم امشب مستایا منفجر شود و هواداران فضایی فوق‌العاده برای تیم مهیا کنند. از آن فضاهایی که تیم قبل از بازی یک گل از حریف پیش می‌افتد. چیزی‌ که والنسیا در فصل جاری کم نداشته، حمایت هواداران بوده و حداقل از زمانی که من مربی تیم شدم، مستایا همیشه پشت ما بوده است. برابر رئال مستایا باید مثل بزرگترین شب‌های تاریخ باشگاه باشد. ساعت برگزاری بازی هم خوب است و منتظر هواداران هستیم.»

باراخا در مورد زمان مناسب برای رویارویی با رئال گفت: «رئال همیشه رئال است و تیمی مبارز و رقابت‌طلب است. مهم نیست به سیتی باخته باشند، رئال می‌آید تا ما را شکست دهد. من منتظر بهترین رئال مادرید هستم. همه رئال را می‌شناسیم و در هر زمینی برای برد بازی می‌کند. باید به شکلی بازی کنیم که حریف تحت تاثیر قرار بگیرد. با یک بازی کامل می‌توان رئال را شکست داد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی