|

مشکل استقلال برای حضور در آسیا دو چندان شد

در حالیکه مالکیت استقلال را در اختیار وزارت اقتصاد قرار داده اند اما امروز اعلام شد این وزارتخانه صاحب صدرصد یک باشگاه دیگر هم می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از راهکارها برای رفع مشکل مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این بود که باشگاه استقلال در اختیار وزارت اقتصاد و دارایی و باشگاه پرسپولیس در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد تا به این ترتیب یکی از بزرگ ترین مشکلات این دو باشگاه برای دریافت مجوز حرفه ای رفع شود. این در حالی است که امروز کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد استقلال خوزستان یک تیم صدرصد دولتی است که تمامی سهامش در اختیار وزارت اقتصاد است و اگر قرار بر تیمداری باشد حتما این تیم نباید در تهران حضور داشته باشد!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ همین سخنان مدیرعامل باشگاه خوزستانی نشان می دهد که دردسری جدید برای سرخابی ها در راه داشتن مالک مستقل در راه است. بخصوص اینکه امروز عصر و بعد از مسابقات هفته سی و چهارم لیگ یک احتمال دارد که باشگاه استقلال خوزستان به لیگ برتر صعود کند. آبی پوشان در صورت برد در بازی خانگی امشب مقابل آرمان گهر لیگ برتری خواهند شد و در آنصورت دیگر یک وزارتخانه نمی تواند دوتیم در لیگ برتر داشته باشد و آن هم دو تیم استقلال و استقلال خوزستان! البته گفته می شود مشکلات استقلال برای کسب مجوز حرفه ای به جز مالکیت مشترک، شامل مواردی دیگر هم می شود.

مالک باشگاه استقلال خوزستان بانک ملی است که صدرصد سهام این باشگاه متعلق به وزارت اقتصاد است. 

پیش از این اعلام شده بود که باشگاه پرسپولیس در اختیار وزارت ورزش و جوانان است و باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد واگذار شده است، هر چند در سایت کدال، همچنان وزارت ورزش و جوانان مالک مشترک این دو باشگاه است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها