|

صحبت های تند پیشکسوت استقلال علیه یحیی و پرسپولیس!

بازیکن پیشین استقلال: یحیی با گفتن جملاتی نظیر اینکه تا من در پرسپولیس هستم نمی گذارند این تیم قهرمان شوند، هواداران را فریب داد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد نوری در مورد قهرمانی پرسپولیس و اینکه گل محمدی در اواسط فصل گفته بود تا من سرمربی این تیم هستم خبری از جام نیست و نخواهند گذاشت پرسپولیس قهرمان شود، اظهار داشت: با قهرمانی پرسپولیس ثابت شد که این حرف ها بازی بوده است. گل محمدی با گفتن این جملات هواداران را فریب داد. اکنون مشخص شده که حرف هایش درست نبوده و پرسپولیس همه جوره حمایت می شد. برخی گلایه می کنند که چرا قهرمانی پرسپولیس را تبریک نگفته اند به نظرم استقلال تنها تیمی بود که واقعا شایسته قهرمانی بود. این را در بازی آخر مقابل تراکتور تبریز ثابت کرد و با قدرت ۷ گل به تراکتور زد که در تاریخ فوتبال مان چنین بردی را تیم دیگر نمی‌تواند بدست بیاورد. گل محمدی با بیان آن جملات هواداران را فریب داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ وی افزود: همه دست به دست هم دادند تا پرسپولیس قهرمان شود. حتی به نظرم بعد از استقلال در حق سپاهان اصفهان هم ظلم شد. این باشگاه اصفهانی هم بیانیه هایی داد و مصاحبه هایی در این خصوص انجام داد. سپاهان هم از داوری ها گلایه داشت. حتی سرمربی این تیم هم علیه پرسپولیس در بازی های آخر لیگ مصاحبه هایی انجام داد. همه می دانند که پرسپولیس حمایت می شد و برخی دوست داشتند پرسپولیس قهرمان شود.

نوری با اشاره به برخی مسابقات و گل های رد و بدل شده عنوان کرد: در هفته های آخر لیگ گل هایی رد و بدل شد که گل های بدی بود. در ۲-۳ مسابقه چنین گل هایی را دیدیم نمی خواهم اسمی از تیمی بیاورم و بگویم چه کسی گل های بدی خورد اما در لفافه به این موضوع اشاره می کنم. اگر در ابتدا یا اواسط مسابقات لیگ بودیم و همه چیز طبیعی بود چنین مسایلی پیش نمی آمد و شاید چنین گل هایی رد و بدل نمی شد. 

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به نبود کمک داور ویدئویی در فوتبال کشورمان اظهار داشت: چرا VAR را به فوتبال ما نمی آورند؟ شاید به این دلیل است که با آمدن کمک داور ویدئویی دکان خیلی ها تعطیل می شود! بنابراین یا باید فوتبال را تعطیل کنیم یا درستش کنیم. 

وی در مورد اینکه استقلال می تواند قهرمان جام حذفی شود، گفت: استقلال پرافتخار ترین تیم جام حذفی است و امیدوارم و مطمئنم که استقلال قهرمان جام حذفی خواهد شد و ما به راحتی به فینال خواهیم رسید. تیمی که ۷ گل به تراکتور می زند خیلی راحت می تواند ۲ گل به نساجی بزند و فینالیست شود.

نوری در مورد اینکه اگر پرسپولیس فینالیست شود، استقلال می تواند این تیم را شکست بدهد، گفت: خدا کند در فینال با پرسپولیس بازی کنیم. در فینال می توانیم ثابت کنیم که واقعا استحقاق قهرمانی در لیگ برتر را هم داشتیم. در لیگ برتر اگر ناداوری ها نبود شرایط فرق می کرد. در همان دربی برگشت اگر پنالتی دقیقه ۵ مسابقه گرفته می شد. می توانستیم ۲-۳ گل به پرسپولیس بزنیم. در فینال حذفی می توانیم توانایی هایمان را ثابت کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها