|

رونالدو تصمیم جنجالی خود را نهایی می کند؟!

موندو دپورتیوو اسپانیا نوشت که CR7 به دنبال فسخ قرارداد با النصر و بازگشت به اروپا است.

لینک کوتاه کپی شد

فقط پنج ماه از حضور او در تیم سعودی گذشته و با وجود اینکه او قراردادی دو فصل و نیم و با رقم تاریخی 200 میلیون یورویی برای هر فصل امضا کرده، اما خواستار جدایی است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال؛ این روزنامه نوشته است که در مدت حضور فوق ستاره پرتغالی در عربستان، او به واقعیت‌های باشگاه و به ویژه وضعیت موجود در کشوری که زیرساخت‌هایی بسیار دور از جامعه مدرن دارد، پی برده است. از این رو، او به مدیران تیم اعلام کرده که قصد دارد از النصر جدا شده و به دنبال حضور در اروپا یا بازارهای دیگر مانند MLS باشد.

این پرتغالی از زمان حضورش در عربستان هفده بار به میدان رفته است. چهارده بازی در لیگ، 2 مسابقه در جام حذفی و یک بازی در سوپر جام که ماحصل آن 1500 دقیقه و به ثمر رساندن سیزده گل بوده است.

موندو دپورتیوو در ادامه نوشته است که اگر کریستیانو رونالدو بدون دلیل موجه تصمیم به جدایی بگیرد، طبق مقررات مربوط به اساسنامه نقل و انتقالات بازیکنان فیفا، باید غرامت 2 سال باقی مانده از قرارداد خود را به باشگاه النصر پرداخت کند.

علاوه بر الزام به پرداخت غرامت، مقررات مربوطه، تحریم‌های ورزشی را علیه بازیکنی که قرارداد خود را بدون دلیل فسخ کند، اعمال می‌کند. با توجه به اینکه کریستیانو 2 سال دیگر با النصر قرارداد دارد، در صورت فسخ غیرموجه، با محرومیتی چهار ماهه روبه‌رو خواهد شد.

النصر امروز در دیداری فوق‌العاده حساس از هفته بیست و هشتم لیگ عربستان به مصاف تیم رده سومی الشباب می‌رود. یاران رونالدو امیدوار هستند با پیروزی در این مسابقه و توقف الاتحاد، شانس خود را برای قهرمانی افزایش دهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها