|

چهره ویژه نقل انتقالات در مسیر پرسپولیسی شدن

محمد خدابنده‌لو که با قراردادی یک‌ساله به گل‌گهر پیوست، حالا در نقطه پایان همکاری‌اش با باشگاه سیرجانی است

لینک کوتاه کپی شد

هافبک جوان گل‌گهر به دنبال آن است تا بتواند تیم جدیدش را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه انتخاب کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده‌اند که نقل‌وانتقالات تابستانه پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم قرار است از روز شنبه بیستم خردادماه آغاز شود اما در شرایطی که یک هفته به آغاز فعالیت بازار تابستانه مانده، گمانه‌زنی‌ها درباره سرنوشت بازیکنان مختلف مطرح شده است؛ آن‌هم به‌ویژه درباره بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده و تیم بعدی آن‌ها مشخص است. محمد خدابنده‌لو از جمله بازیکنانی است که قراردادش به پایان رسیده و آینده این هافبک جوان مبهم است.

خدابنده‌لو در نقل‌وانتقالات تابستانی فصل گذشته هم چهره ویژه بازار بود و در شرایطی که چند مقصد برای او مطرح شده بود و گفته می‌شد که قرار است به پرسپولیس برود، اما در نهایت با توجه به چراغ سبز امیر قلعه‌نویی برای حضور در گل‌گهر، محمد خدابنده‌لو با سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی به توافق رسید تا در جمع شاگردان قلعه‌نویی در لیگ بیست‌ودوم حضور پیدا کند.

فصل ناموفق «خدابنده‌لو» در سیرجان

محمد خدابنده‌لو که روزهای موفقی را در پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان گذراند، در لیگ بیست‌ودوم در تیم گل‌گهر حضور پیدا کرد و از همان هفته‌های نخست، حضور پرنوسانی را در جمع سرمه‌ای‌پوشان داشت. هافبک جوان گل‌گهر که شروع پرنوسانی را در تیم سیرجانی داشت، در هفته هشتم عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و در جریان پیروزی 5 گله مقابل نفت مسجدسلیمان، خدابنده‌لو توانست 2 گل بزند و یک گل هم برای تیمش ساخت.

هافبک گل‌گهر بعد از عملکرد درخشان مقابل نفت، روزهای پرنوسانی را در تیم سیرجانی گذراند و بعد از جدایی امیر قلعه‌نویی، او زیرنظر سعید الهویی هم نتوانست عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد تا فصل برای این هافبک جوان و 23 ساله با 3 گل و یک پاس گل به پایان برسد. محمد خدابنده‌لو دیگر گل خود را در مقابل نساجی به‌ثمر رساند تا در مقابل 15 تیم لیگ برتری، او فقط مقابل نفت و نساجی توانسته باشد عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد.

و سرانجام در راه پرسپولیس؟

خدابنده‌لو چشم‌انتظار تعیین تکلیف کادرفنی گل‌گهر سیرجان است. گفته می‌شود که مدیران باشگاه سیرجانی به دنبال استخدام یک سرمربی خارجی هستند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها فعلاً تمرکز خود را روی انتخاب سرمربی جدید بگذارند و مذاکره‌ای با بازیکنان نداشته باشند. محمد خدابنده‌لو که با قراردادی یک‌ساله به گل‌گهر پیوست، حالا در نقطه پایان همکاری‌اش با باشگاه سیرجانی است و گفته می‌شود او فعلاً تصمیمی برای تمدید قراردادش با گل‌گهر ندارد.

محمد خدابنده‌لو که بارها از علاقه‌اش نسبت به حضور در پرسپولیس صحبت کرده، حالا به نظر می‌رسد هدف اول او حضور در جمع سرخ‌پوشان پایتخت است و با توجه به تمایل یحیی گل‌محمدی و علاقه‌مندی مدیران باشگاه پرسپولیس، تحقق این احتمال وجود دارد. در صورت عدم انجام انتقال به پرسپولیس، گفته می‌شود که اولویت بعدی خدابنده‌لو مذاکره با مدیران باشگاه گل‌گهر برای ادامه همکاری است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی