|

کمپین هواداران پرسپولیس با هشتگ درویش!

پرسپولیسی ها با بازنشر هشتک های حمایتی از مدیرعامل پرسپولیس، خواهان ادامه همکاری رضا درویش با باشگاه محبوب خود هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایعات در مورد تغییرات در هیات مدیره و مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در جلسه مجمع این باشگاه به اوج خود رسیده است. جلسه ای که پس از بارها تعویق، قرار بود ساعت 14 روز قبل در ساختمان باشگاه برگزار شود. اما باز هم با عنوان استراحت، برگزاری آن به تعویق افتاد تا گمانه زنی ها به اوج خود برسد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ اگرچه تغییر رضا درویش به عنوان مدیرعامل تیم قهرمان در 3 جام هیچ دلیل و توجیحی ندارد و کاملا غیرمنطقی به نظر می رسد اما در این میان برخی شایعات و گمانه زنی ها تاکید زیادی روی تغییر این چهره داشته و تاکید دارند که قرار است چهره جدیدی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس در این باشگاه مشغول به کار شود.

شایعاتی که باعث شد تا هواداران پرسپولیس در اقدامی جالب و برای اولین بار طی چند فصل اخیر از مدیرعامل خود حمایت کرده و با به راه انداختن کمپین حمایتی از رضا درویش خواهان ادامه حضور او در باشگاه محبوب خود شوند. در این کمپین حمایتی هواداران پرسپولیس با وایرال کردن هشتگ #درویش_باید_بماند ابراز امیدواری کرده اند باشگاه پرسپولیس پس از سه گانه با تغییرات غیرمنتظره و غیرقابل قبول توجیح آبستن حوادث مدیریتی نشده و وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی با دست خود در اقدامی عجیب، این باشگاه را دچار بحران نکنند.

حال باید دید این حمایت ها از رضا درویش نتیجه داشته یا رضا درویش هم همان راهی را می رود که مدیران قهرمان قبلی از جمله علی پروین، حبیب کاشانی، محمد رضا طاهری و حمیدرضا گرشاسبی پس از موفقیت و کسب عنوان موفقیت طی کرده و مجبور به قطع همکاری با پرسپولیس شدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی