|

فوق ستاره سیتی جانشین مسی در پاری سن ژرمن؟!

باشگاه پاریسی همچنان به جذب برناردو سیلوا علاقه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

برناردو سیلوا بازیکن همه‌کاره منچسترسیتی مورد توجه پاری سن ژرمن قرار دارد. باشگاه فرانسوی مدت‌هاست به خرید سیلوای پرتغالی علاقه دارد و از آنجا که سیلوا یکی از مهره‌های تاثیرگذار پپ گواردیولاست، سیتیزن‌ها به راحتی اجازه جدایی او را صادر نخواهند کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ به نوشته فابریتزیو رومانو، برناردو سیلوا همچنان یکی از اهداف اصلی پاری سن ژرمن است. این باشگاه از ماه مارس برای انتقال سیلوا برنامه‌ریزی می‌کند اما منچسترسیتی نیز برای فروش او مبلغ قابل توجهی درخواست خواهد کرد. هنوز انتقالی نزدیک نیست. لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن از زمان حضور برناردو در موناکو با او ارتباط خوبی دارد.

پاری سن ژرمن تابستان گذشته نیز به جذب سیلوا علاقه‌مند بود اما در نهایت موفق نشد مدیران آبی‌ها را برای فروش سیلوای ۲۸ ساله قانع کند. آنها در این فصل قصد دارد برناردو را جانشین لیونل مسی کنند که چند روز پیش به اینتر میامی در لیگ MLS پیوست. گفتنی است که برناردو سیلوا در این فصل نقش پررنگی در کسب سه گانه سیتیزن‌ها بازی کرد و در ۶۰ مسابقه در تمامی رقابت‌ها برای منچسترسیتی موفق به ثبت ۷ گل و ۶ پاس گل شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی