|

پیشنهاد سنگین لیورپول به ستاره رئال مادرید!

لیورپول به صورت جدی به دنبال جذب فدریکو والورده، هافبک رئال مادرید، است.

لینک کوتاه کپی شد

"، یورگن کلوپ در طول فصل 23-2022 بارها مدعی شده بود که تیمش برای فصل آینده باید به صورت جدی تقویت شود تا توان رقابت دوباره داشته باشد. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ مدیران این باشگاه قصد دارند بازیکنان مدنظر این مربی آلمانی خصوصا برای بهبود شرایط خط میانی را به خدمت بگیرند و پیش از این هم الکسیس مک آلیستر را از برایتون جذب کرده‌اند. 

بسیاری از رسانه‌ها در چند ماه اخیر بارها از علاقه این باشگاه به جذب والورده خبر داده بودند و حالا ال ناسیونال مدعی شده که لیورپول پیشنهادی 60 میلیون یورویی را به رئال مادرید ارائه کرده که با پاسخ منفی آنها روبرو شده است. 

1874285

اما این پاسخ منفی باعث نشده که لیورپول از به خدمت گرفتن این ستاره اروگوئه‌ای ناامید شود و آنها حالا دومین پیشنهاد رسمی را با مبلغ 80 میلیون یورو به علاوه بند پاداش به باشگاه رئال ارسال کرده‌اند. 

پیوستن جود بلینگام از دورتموند به رئال ممکن است باعث شود که مدیران این باشگاه پیشنهاد ارائه شده برای والورده را بررسی کنند و حتی در صورت موافقت این بازیکن حاضر به فروش او باشند. 

هرچند، گفته می‌شود که رئال در صورت موافقت با فروش والورده هم تنها با پیشنهاد 100 میلیون یورویی موافقت خواهد کرد و لیورپول باید پیشنهادش را بهبود ببخشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی