|

تغییرات لیست تیم ملی والیبال در هفته دوم لیگ ملت ها

دو ستاره جدید به جمع ملی‌پوشان والیبال اضافه شدند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌های 2023 عملکرد بسیار ضعیفی داشت و از چهار بازی، سه دیدار را واگذار کرد. شاگردان بهروز عطایی مقابل ژاپن کاملا دست و پا بسته بودند و سه بر صفر باختند. ملی‌پوشان ایران در دیدار دوم برابر لهستان  نمایش بهتری داشتند و دو ست هم پیش افتادند ولی کامبک خوردند و در نهایت سه بر دو شکست خوردند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ چین تنها تیمی بود که ایران توانست برابرش به پیروزی برسد و بازی چهارم مقابل اسلوونی هم با برتری سه بر صفر حریف اروپایی پایان یافت. بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران شب گذشته (سه شنبه 23 خرداد 1402) لیست جدیدی برای هفته دوم اعلام کرد که دو تغییر نسبت به هفته اول دارد.

علاوه بر 14 بازیکن حاضر در هفته اول، میثم صالحی و محمد فلاح هم به اردو اضافه شده‌اند. میثم صالحی که پیش‌تر هم مصدوم بوده، در جام باشگاه‌های آسیا با تیم شهداب یزد حضور داشت ولی به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست در هفته اول لیگ ملت‌ها حاضر باشد.

ایران در هفته اول روی دریافت‌ها بسیار ضعیف نشان داد و حضور صالحی در صورت آمادگی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. فلاح هم مدافع میانی و سرعتی‌زن تیم پیکان بوده که قرار است در پست سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی به ایران کمک کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی