|

رونمایی رئال مادرید از بلینگام با شماره 5 افسانه‌ای!

اختصاص پیراهن شماره 5 به جود بلینگام هافبک آینده‌دار رئال مادرید مورد توجه قرار گرفت

لینک کوتاه کپی شد

جود بلینگام با پیراهن شماره 5 به هواداران رئال مادرید معرفی شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، ستاره جدید و انگلیسی رئال مادرید، ظهر پنجشنبه به هواداران این تیم معرفی شد. نکته جالب توجه اختصاص پیراهن شماره 5 به این هافبک آینده‌دار است؛ شماره‌ای که روزگاری بر تن زیدان افسانه‌ای بود و از همان دوران به شماره‌ای خاص برای رئالی‌ها تبدیل شد. حالا پس از گذشت 17 سال از آخرین بازی زیدان در رئال مادرید، جود بلینگام ستاره‌ای خواهد بود که با به تن کردن این شماره، قرار است روزهای خاصی را برای کهکشانی‌ها به ثبت برساند. در ادامه به مرور بخش‌هایی از کنفرانس مطبوعاتی جود بلینگام در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو می‌پردازیم.

علاقه باشگاه‌های انگلیسی

«پول آنقدرها برای من مهم نیست. وقتی که می‌خواهم تصمیمات مهمی مثل تغییر تیم را بگیرم، هرگز به پول فکر نمی‌کنم. من عاشق فوتبالم. احساسی که از جانب رئال مادرید به من منتقل شد را دوست داشتم و به همین دلیل با دورتموند برای هرچه سریع‌تر پیش رفتن کارها صحبت کردم.»

شماره 5 زیدان و مسئولیت سنگین

«می‌خواهم از وایخو به دلیل واگذاری شماره 5 تشکر کنم. او انسان فوق العاده‌ای است. زیدان را بسیار ستایش می‌کنم و این شماره به من روحیه خاصی می‌دهد. نمی‌خواهم مثل زیدان شوم چون با او متفاوت هستم اما برای پوشیدن این پیراهن خوشحالم. باعث افتخار من است. پوشیدن پیراهن با هر شماره‌ای مسئولیت بزرگی است. زیدان همیشه برای من بهترین بازیکن بوده است و می‌خواهم افتخارات این پیراهن را افزایش دهم.»

شروع علاقه به رئال

«احترامی که در انگلیس برای رئال مادرید وجود دارد فوق‌العاده است. بازی‌های سال‌های گذشته آنها و افتخاراتی که کسب کردند را دیدم. رئال مادرید باشگاه بسیار جذابی است.»

هیجان‌انگیزترین لحظه در برنابئو

«امروز از لحظه امضای قرارداد به بعد، بهترین حس را در زمان ورود به سالن افتخارات و مواجه شدن با 14 جام قهرمانی اروپا داشتم. دوست دارم یکی از آنها را به دست بیاورم.»

آنچلوتی

«با او صحبت کردم و به نظرم یک مربی بی‌نظیر است. حضور در کنار یکی از بهترین‌های تاریخ برای من یک موقعیت و فرصت بسیار خوبی است. از اینکه او مرا برای تیم خود خواسته، بسیار خوشحالم.»

هری کین

«او کاپیتان من و یک بازیکن فوق‌العاده است. چیزی که باید، اتفاق خواهد افتاد و من نباید نظری بدهم.»

مودریچ و کروس

«برای من یک تجربه بی‌نظیر و تکرارنشدنی خواهد بود. شکل بازی، تجربه و نگاه آنها برای من مفید خواهد بود. در هفته‌های آینده به این بازیکنان خواهم چسبید و امیدوارم از من ناراحت نشوند. تیم فوق‌العاده‌ای داریم و آرزو دارم سریع‌تر کار را شروع کنم.»

امباپه

«همینطور که در مورد کین گفتم، من نباید نظری بدهم. باید منتظر باشیم و ببینم چه می‌شود. مطالبی در شبکه‌های اجتماعی خوانده‌ام اما همیشه چیزی که می‌خوانید حقیقت نیست. او بازیکن بزرگی است و بدون شک همه ما دوست داریم در کنار امباپه بازی کنیم.»

توصیف خود

«من هافبک هستم اما تقریبا همه جا می‌توانم بازی کنم. توانایی انجام کاری که مربی از من خواسته را دارم. امیدوارم بتوانم این موضوع را در رئال به اثبات برسانم. همیشه در خدمت تیم خواهم بود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی