|

جانشین کاپیتان استقلال ایرانی یا خارجی؟!

خبرهای زیادی درباره تصمیم سرمربی تازه وارد استقلال برای دروازه این تیم، ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

از دید هواداران استقلال، یکی از دلایل ناکامی این تیم در فصل گذشته، سیدحسین حسینی کاپیتان آبی‌ها بود و نقش او در برخی گلهای خورده استقلال باعث شد که این تیم، فصل را بدون جام به پایان برساند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ انتقادها از سیدحسین در فضای مجازی به قدری زیاد بود که شایعه شد بعید است حسینی فصل آینده هم در استقلال بماند و هر کسی سرمربی این تیم شود، به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید خواهد بود.

درباره نکونام هم این بحث وجود دارد که او قصد دارد دروازه تیمش را به یک فرد جدید بسپرد.

تا پیش از این از حسین پورحمیدی، رشید مظاهری و محمدرضا اخباری به عنوان گزینه‌های داخلی دروازه فصل بعد آبی‌ها یاد می‌شد که در این بین مظاهری ترجیح داد به نساجی برود تا شاید بتواند زیر نظر مهدی رحمتی احیا شود و دوباره به پیراهن تیم ملی برسد.

با توجه به اینکه امیر عابدزاده هم برنامه‌ای برای بازگشت به لیگ برت ندارد، در بین دروازه‌بان‌های داخلی فقط دو گزینه برای استقلال باقی‌مانده. حسین پورحمیدی و محمدرضا اخباری.

اخباری در شرایطی مورد توجه استقلال قرار گرفته که قراردادش با تراکتور به پایان رسیده و تا امروز، مذاکرات برای تمدید قرارداد او به جایی نرسیده است.

پورحمیدی هم که با تراکتور قرارداد دارد، گویا منتظر مشخص شدن وضعیت اخباری است و طبیعتا اگر قرار به ماندن اخباری در تبریز باشد، او ترجیح می‌دهد به تیمی برود که دروازه‌بان اولش باشد.

به نظر می‌رسد سرنوشت دروازه فصل بعد آبی‌های تهران فعلا در اختیار قرمزهای تبریز است و حالا باید دید نهایتا تکلیف این پست چه خواهد شد. فعلا که آخرین خبر درباره دروازه استقلال این بوده که حضور اخباری در این تیم منتفی شده و یا پورحمیدی به استقلال می‌‌آید یا نکونام سراغ دروازه‌بان خارجی خواهد رفت. درباره این ماجرا روایت دیگری هم منتشر شده که بر اساس آن استقلال اصلا دنبال دروازه‌بان داخلی نیست و نکونام می‌خواهد از دروازه‌بان خارجی برای تیمش استفاده کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی