|

چند خبر تازه از نقل و انتقالات استقلال امروز یکشنبه 4 تیر

تعدادی از بازیکنان استقلال در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارند.

لینک کوتاه کپی شد

با شروع به کار جواد نکونام در استقلال، اخبار متعدد و مختلفی پیرامون لیست فصل جدید این تیم مطرح شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از وانانیوز؛ سرمربی جدید استقلال روز گذشته با حضور در دفتر باشگاه، برنامه‌های فصل جدید و اسامی نفرات مورد نظرش را به مدیران ارائه کرد تا اقدامات لازم به صورت رسمی برای بستن تیم در فصل جدید آغاز شود.

گفته می‌شود 6 بازیکن استقلال با توجه به برنامه‌های فصل جدید ممکن است از تیم جدا شوند. البته وضعیت برخی از آنها مشروط است و امکان دارد برای فصل بیست و سوم در جمع آبی‌های تهران ماندنی شوند که این مساله به وضعیت نقل و انتقالات تابستانی نیز بستگی دارد.

سید حسین حسینی، مهدی مهدی پور، عارف غلامی، سجاد شهباززاده، زبیر نیک نفس و جعفر سلمانی بازیکنانی هستند که از آنها به عنوان خروجی‌های استقلال نام برده می‌شود. با اینحال باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده، نقل و انتقالات استقلال چگونه پیش می‌رود و مذاکرات بازیکنان با باشگاه چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

مدیریت باشگاه استقلال در روزهای گذشته تاکید زیادی روی قرارداد داشتن این بازیکن با باشگاه داشت و در ادامه هم روز گذشته، علی امیری در مقابل خبرنگاران حاضر در محل باشگاه استقلال از حصول توافق احتمالی با ملی‌پوش استقلالی‌ها در جام جهانی قطر خبر داد.

حالا دقایقی قبل، ابوالفضل جلالی با حضور در کمپ مرحوم حجازی، جلسه‌ای با جواد نکونام، سرمربی استقلال و علی امیری، معاون باشگاه، برگزار خواهد کرد تا در صورت توافقات فنی و مالی، قرارداد جدیدی با آبی‌های تهران منعقد کند.

جلالی که از او به عنوان یکی از مهم‌ترین چهره‌های فصل نقل و انتقالات تابستانی نام برده می‌شود و حتی اخبار و شایعاتی بسیار جدی حول پیوستن احتمالی او به باشگاه رقیب مطرح است، در صورت باقی‌ماندن در جمع آبی‌ها، سومین فصل حضور در استقلال را در شرایطی تجربه خواهد کرد که یکی از انتقادات هواداران استقلال به سرمربی پرتغالی، استفاده نه‌چندان مناسب از او در لیگ گذشته بود.

در لیست نکونام برای پست دروازه‌بانی، حسین پورحمیدی، دروازه‌بان فصل گذشته آلومینیوم قرار داشت ولی این بازیکن به دلیل اینکه تحت قرارداد تراکتور تبریز بود، به این تیم بازگشت. پس از منتفی شدن حضور پورحمیدی، گزینه بعدی استقلال محمدرضا اخباری، دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور است.

سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی وایله بلدکلوب دانمارک دیگر بازیکنی است که مدنظر استقلال قرار دارد اما در پست این بازیکن، نفرات زیادی حضور دارند و جذب او بستگی به وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال و ورودی و خروجی‌های باشگاه خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی