|

سپاهان اجازه جدایی به دو ستاره نمی دهد!

انتقال دو ستاره کلیدی سپاهان به پرسپولیس را باید منتفی دانست.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که اخباری مبنی بر انتقال رامین رضاییان و شهریار مغانلو به پرسپولیس منتشر شده بود اما مسئولان باشگاه سپاهان هرگونه نقل و انتقال درباره این دو بازیکن را تکذیب و اعلام کردند هر دو نفر فصل آینده در سپاهان ماندنی هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ پیش از این ابتدا شایعه بازگشت مغانلو به پرسپولیس مطرح شد و امروز هم این خبر روی خروجی برخی رسانه‌ها قرار گرفت که یحیی گل‌محمدی به دنبال بازگرداندن رامین رضاییان به جمع شاگردانش است.

دو شایعه‌ای که واکنش مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان را به دنبال داشته و او با انتشار توییتی، جدایی مغانلو و رضاییان از سپاهان را رد کرده است.

نکته جالب توییت مدیر رسانه‌ای سپاهان، این جمله است:" شایعه‌سازان مطمئن باشند دسته چک هوادار متمول در این دو مورد به کارشان نمی‌آید." جمله‌ای که کنایه‌ای است به اخبار منتشرشده درباره اینکه یکی از هواداران خارج‌نشین پرسپولیس، در نقل و انتقالات به کمک این تیم می‌آید و از جیب، هزینه جذب یا تمدید قرارداد برخی از بازیکنان قرمزها را تامین خواهد کرد.

به این نکته هم اشاره کنیم که دقایقی پیش خبرگزاری تسنیم از قول یکی از مسئولان پرسپولیس اعلام کرد که خبر منتشرشده درباره علاقه یحیی گل‌محمدی به همکاری دوباره با رامین رضاییان صحت ندارد.

dfbsegwewg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی