|

بهترین خبر ممکن برای هواداران آرسنال

آرسنال برنده رقابت با سیتی بر سر دکلان رایس شده و با کناره‌گیری سیتیزن‌ها از این رقابت، راه برای انتقال ستاره انگلیسی به امارات هموار شده.

لینک کوتاه کپی شد

جیسون برت و سم دین از تلگراف، منچسترسیتی نمی‌خواهد پیشنهادی مطابق پیشنهاد 105 میلیون پوندی آرسنال به وست هم، ارائه دهد و تصمیم گرفته از این رقابت کنار بکشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ همچنین جک گوگان از دیلی میل هم مدعی شده پیشنهاد 105 میلیون پوندی آرسنال به وست هم باعث شده تا منچسترسیتی از رقابت بر سر دکلان رایس کنار بکشد. فابریتزیو رومانو نیز این اخبار را تایید و گزارش داده که سیتیزن‌ها تصمیم به کناره‌گیری از رقابت با توپچی‌ها گرفتند.

مذاکرات آرسنال و وست هم بر سر جزئیات انتقال دکلان رایس

در ادامه گزارش تلگراف، آرسنال و وست هم اکنون در حال مذاکره با یکدیگر بر سر جزئیات انتقال احتمالی دکلان رایس هستند. با این حال مشخص است که چکش‌ها از ساختار پیشنهاد رکوردشکن آرسنال برای پرداخت مبلغ این انتقال، ناراضی هستند. همچنین توپچی‌ها از ماه‌ها پیش اطمینان داشتند که رایس می‌خواهد به این باشگاه بیاید و سومین پیشنهادشان نیز نشان‌دهنده اشتیاق آن‌ها برای جذب این ستاره انگلیسی است.

پیشنهاد آرسنال که سه‌شنبه شب به وست هم ارائه شد، شامل مبلغ 100 میلیون پوند پایه بعلاوه پنج میلیون پوند بندهای افزودنی می‌شود. در صورت نهایی شدن این انتقال، رایس تبدیل به گران‌ترین خرید تاریخ توپچی‌ها خواهد شد و همچنین پس از جود بلینگام که با رقمی در حدود 30+100 میلیون یورو از دورتموند به رئال مادرید پیوست، گران‌ترین بازیکن تاریخ بریتانیا خواهد بود.

همچنین آرسنال با وجود جذب کای هاورتس و دکلان رایس، در صورت جدایی توماس پارتی و پیوستن گرانیت ژاکا به بایرلورکوزن، احتمال دارد برای جذب یک هافبک دیگر نیز اقدام کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی