|

پیشنهاد هنگفت سیتی به ستاره بارسلونا

سران منچسترسیتی قصد دارند بازیکنان مدنظر گواردیولا را در این پنجره نقل و انتقالات به خدمت بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

آنها فصل گذشته موفق شدند سه‌گانه رویایی فوتبال اروپا را با قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی انگلیس و همچنین لیگ قهرمانان اروپا به دست آورند و امیدوار هستند که بتوانند در فصل جدید از این عناوین دفاع کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا؛ جدایی ایلکای گوندوگان و پیوستن او به بارسا باعث شده که کادر فنی سیتیزن‌ها در فکر جذب یک هافبک تراز اول برای پر کردن جای خالی او باشد.

آنها پیشنهادی برای جذب دکلان رایس ارائه کردند اما نتوانستند با آرسنال در این باره رقابت کنند و این بازیکن راهی لندن شد تا فصل آینده تحت هدایت میکل آرتتا بازی کند.

با این حال، روزنامه انگلیسی سان خبر داده که هدف بعدی این باشگاه برای پر کردن جای خالی گوندوگان جذب دی‌یونگ از بارسلونا است و آنها آماده هستند تا پیشنهاد هنگفتی برای جذب او ارائه کنند.

در این خبر تاکید شده که مدیران سیتی حاضر هستند ۹۵ میلیون یورو برای جذب این ستاره هلندی و انتقالش به اتحاد هزینه کنند. هرچند شاید دی‌یونگ مانند سال گذشته با جدایی از بارسلونا مخالفت کند اما این احتمال هست که مدیران بارسا بیش از هر زمان دیگری برای قبول این پیشنهاد هنگفت به او فشار بیاورند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی