|

سردار آزمون راهی عربستان می شود؟!

سردار آزمون اعتقاد دارد که آراد گولر مستعدترین بازیکن ترک است.

لینک کوتاه کپی شد

سردار آزمون در گفتگو با تی ویبو اسپور ترکیه گفت: حضور ژابی آلونسو به ما کمک زیادی کرد. او مانند یک پدر رفتار می کند و همین رفتار او تیم را یکپارچه می کند. تیم جوان و خوبی داریم. فصل برای ما به خوبی پیش رفت و مطابق انتظاری که از خودمان داشتیم به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کردیم. می توانستیم به فینال هم برسیم اما کمی بدشانس بودیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ سردار آزمون در خصوص لیگ ترکیه و فرهنگ این کشور گفت:

آشنایی با فرهنگ ترکیه؟ من سریال های ترکی زیادی تماشا می کنم و زبان ترکی من هم خوب است. عاشق فرهنگ این کشور هستم. این فصل یک پیشنهاد عالی از یک تیم ترکیه ای داشتم اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت. از کودکی تا کنون طرفدار دو تیم اروپایی بودم، فنرباحچه و رئال مادرید. به هر حال من یک بازیکن حرفه ای هستم و وظیفه دارم برای هر تیمی بازی کنم. هر کسی می خواهد در فنرباحچه، گالاتاسرای یا بشیکتاش بازی کند، امیدوارم من هم در آینده تصمیم درستی بگیرم.

سردار آزمون درباره آینده فوتبالی خود تصریح کرد: 

هر اتفاقی در فوتبال ممکن است. من یک بازیکن حرفه ای هستم و ابتدا باید شرایط را بررسی کنم و سپس تصمیم بگیرم. رفتن به لیگ عربستان؟ هر چیزی ممکن است. احتمال دارد به لیگ عربستان یا هر لیگ دیگری بروم البته فعلا با بایرلورکوزن قرارداد دارم و باید صبر کنم و ببینم چه اتفاقی رخ می دهد.

وی در مورد استعداد جدید فوتبال ترکیه یعنی آردا گولر که در آستانه انتقال به رئال مادرید است، گفت:

آردا گولر یک بازیکن توانا و بسیار خوب است. در ترکیه از او حمایت های زیادی شده است. امیدوارم شرایط برای آردا به بهترین شکل ممکن پیش برود. گولر با استعداد ترین بازیکن ترکیه است. او در مسیر درستی قرار دارد. امیدوارم آردا در تیم های بزرگی بازی کند و در سطح خوب خود باقی بماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی