|

هفته آینده تکلیف مهدی قایدی روشن می شود

قرار است که سرمربی شباب الاهلی درباره بازیکنان قرضی این تیم تصمیم گیری کند.

لینک کوتاه کپی شد

اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال شباب الاهلی با حضور سرمربی جدید این تیم، چند روز پیش برگزار شد. مارکو نیکولیچ صربستانی به عنوان جانشین لئوناردو ژاردیم انتخاب شد و کارش را به صورت رسمی در این باشگاه آغاز کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ روزنامه امارات الیوم در گزارشی به برگزاری اولین جلسات تمرینی شباب الاهلی با سرمربی جدید پرداخت و نوشت که این تمرین شاهد بازگشت بازیکنان قرضی شوالیه های سرخ بود که البته نام مهدی قایدی در این فهرست دیده نمی شود.

طبق اعلام امارات الیوم، احمد جشک و لئوناردو برزیلی که فصل قبل را به صورت قرضی در اتحاد کلباء توپ می زدند به همراه کایو ادواردو که او نیز با انتقالی موقت در النصر بازی می کرد، به تمرینات شباب الاهلی بازگشتند. ضمن اینکه خرید جدید شوالیه های سرخ از اتحاد کلباء یعنی سلطان الزعابی نیز در این جلسه تمرینی حضور داشت.

1894902

این روزنامه نوشته است که قرار است در روزهای آینده، مارکو نیکولیچ در مورد سرنوشت بازیکنانی که قرارداد قرضی آنها تمام شده و به تیم بازگشته اند، تصمیم گیری کند. چرا که این تیم قصد دارد راهی اردوی اروپایی در صربستان شود.

روزنامه البیان نیز در گزارشی اشاره کرد که تمرینات شباب الاهلی تا روز شنبه ادامه دارد و پس از آن، تیم باید 28 بازیکن عازم صربستان می شود تا چهار بازی تدارکاتی را برگزار کند. انتظار می رود که روز شنبه، تکلیف بازیکنانی نظیر مهدی قایدی از سوی نیکولیچ مشخص شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی