|

جامانده های پرسپولیس و یک مقصد جذاب؛ یاساشین تراختور!

۹ خریدی که تراکتوری ها در نقل و انتقالات تابستانی انجام دادن ۴ نفر از آن‌ها بازیکنان سابق پرسپولیس هستند

لینک کوتاه کپی شد

چهار بازیکن سابق پرسپولیس جزو خریدهای این فصل تراکتور هستند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، تراکتور یکی از تیم‌های فعال نقل‌وانتقالات جاری بوده و تاکنون با ۹ بازیکن جدید موفق به عقد قرارداد شده است.

۹ خریدی که ۴ نفر از آن‌ها بازیکنان سابق پرسپولیس هستند و البته در پست‌های دفاعی بازی می‌کنند تا شاکله تدافعی پاکو خمز با نفرات پرسپولیسی بسته شود.

اولین بازیکن سرشناس سابق سرخ‌های پایتخت که راهی تبریز شده، شجاع خلیل‌زاده است. مدافعی که گفته می‌شد علاقه دارد در بازگشت از قطر به جمع شاگردان گل‌محمدی بپیوندد ولی در نهایت راهی تراکتور شد تا شاید بازوبند کاپیتانی تی‌تی‌ها را هم بر بازو‌ ببندد.

دیگر پرسپولیسی حاضر در اردوی تراکتور، مهدی شیری است. مدافعی که در زمان کنار گذاشته شدن از پرسپولیس هم خبرهایی مبنی بر پیوستنش به تراکتور شنیده می‌شد ولی درنهایت وی پس از یک فصل و نیم بازی در اهواز راهی تبریز شده است.

سومین پرسپولیسی سابق که برخی تی‌تی‌ها هنوز از وی عصبانی هستند، سعید آقایی است. البته مدافع تبریزی را باتوجه به سال‌ها بازی در رده‌های مختلف تراکتور، باید بیشتر تراکتوری دانست ولی دو‌سال حضور وی در جمع پرسپولیسی‌ها و‌ حواشی بازی نیمه تمام تراکتور - پرسپولیس در تبریز دست‌بردار این مدافع چپ نیست تا حتی پس از بازگشت مجدد به شهر خودی، بازهم مورد غضب همشهری‌ها باشد.

اما آخرین بازیکن سابق پرسپولیس که دیروز به جمع تی‌تی‌ها اضافه شد، سیامک نعمتی است. بازیکنی که محبوبیت زیادی بین طرفداران تیم سابق خود دارد ولی درنهایت با نظر یحیی گل‌محمدی مجبور به ترک این تیم شد. سیامک به عنوان بازیکنی چند پسته توانایی بازی در دفاع راست، هافبک و حتی وینگر راست را هم داراست و جزو گزینه‌های پاکو خمز برای تقویت تراکتور از پنجره زمستانی بوده است.

درحالی چهار پرسپولیسی سابق و‌ جامانده از این تیم راهی تبریز شده‌اند که پیش از این طبق ادعای برخی رسانه‌ها، کمال کامیابی‌نیا هم به تراکتور لینک شده بود و حالا باید دید پس از جدایی این هافبک کهنه‌کار از پرسپولیس، آیا این انتقال هم شکل خواهد گرفت؟ اتفاقی که اگرچه درصد کمتری برایش متصور است ولی در صورت تحقق، جمع شاگردان سابق برانکو را در تبریز گرم‌تر خواهد کرد!

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی