|

ستاره ای که در استقلال حرف های زیادی برای زدن دارد!

مهرداد محمدی پتانسیل بالایی را برای تبدیل شدن به ستاره استقلال دارد.

لینک کوتاه کپی شد

" خیلی زود بعد از جذب مهرداد محمدی که سال‌ها صحبت از پیوستنش به رقیب بود، ماجراهای مربوط به علیرضا بیرانوند و استعفاها و حوادث متعاقب آن باعث شد تا این موضوع هم مثل خیلی چیزهای دیگر زیر حواشی پنهان شوند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این حال مهرداد محمدی اکنون اینجاست و هر روز در تمرین آبی‌ها حضور دارد. او با وجود دوری چند ساله‌اش از لیگ برتر اما با فضای فوتبال ایران غریبه نیست. از لیگ چهاردهم و از 21 سالگی بازی در این سطح را تجربه کرده است. او از راه آهن شروع کرد و سپس در حالی که به نظر می‌رسید کار پیوستنش به پرسپولیس تمام شده لیگ شانزدهم را لباس سپاهان به میدان آمد. 

1895487

او سه فصل در سپاهان حضور داشت و بیش از 80 بازی با لباس این تیم انجام داد و 14 گل هم به ثمر رساند. این مهاجم و وینگر سرعتی و 29 ساله فصل گذشته در تیم السیلیه قطر در 17 مسابقه 9 گل به ثمر رساند. محمدی علاوه بر فوتبال حاشیه خلیج فارس، یک فصل هم تجربه بازی در تیم آوس را در لیگ پرتغال دارد که 28 بازی برای این تیم انجام داد و 8 گل هم زد و 6 گل هم به همبازیانش داد. آماری که از توانایی‌های این مهاجم خبر می‌دهد و می‌تواند نشانگر این باشد که نکونام یک خرید موثر را برای ساختن استقلال مدنظرش انجام داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی