|

ستاره مدنظر استقلال و پرسپولیس کدام تیم را انتخاب می کند؟

ستاره سپاهان بدون تعیین تکلیف تیم آینده‌اش در اردوی تیم المپیک حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

یاسین سلمانی یکی از مهم‌ترین جدا شده‌های سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی است که بخاطر اتمام قراردادش تصمیم به ادامه حضور در اصفهان نگرفته و قصد دارد در فضای جدیدی بین استقلال یا پرسپولیس فوتبال خود را دنبال کند و بیش از پیش به چشم بیاید، اما او فعلا در یک شرایط کاملا متفاوت در حال انجام تمرینات خود است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ این ستاره آینده‌دار سپاهان که از رده‌های پایه این باشگاه به تیم بزرگسالان رسید و در چهار فصل اخیر لیگ برتر برای طلایی پوشان به میدان رفت و اسم و رسم پیدا کرد، اکنون تبدیل به یکی از چهره‌های مهم نقل و انتقالات تابستانی شده که گفته می‌شود پرسپولیس و استقلال به شدت برای جذب او علاقه‌مند هستند و مطمئنا تیم بعدی از بین آنها مشخص خواهد شد.

سلمانی پس از اینکه زیر نظر ژوزه مورایس فرصت زیادی برای درخشش در سپاهان به دست نیاورد و در ۱۸ مسابقه فصل گذشته لیگ برتر به میدان رفت و توانست دو گل به ثمر رساند، در حالی به دنبال یک انتقال موفق است که این روزها در فضایی متفاوت از بحث نقل و انتقالات مشغول انجام تمرین زیر نظر رضا عنایتی دیده می‌شود.

ین هافبک ۲۱ ساله و کاپیتان تیم المپیک ایران در حالی مشغول تمرین در تیم امید است که احتمالا پس از پایان این اردو تیم آینده‌اش را مشخص خواهد کرد و لباس یکی از دو تیم سرخابی را بر تن می‌کند.

سلمانی ؛ یاسین سلمانی در تمرینات تیم المپیک سلمانی ؛ یاسین سلمانی در تمرینات تیم المپیک

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی