|

واکنش وریا غفوری به وضعیت این روزهای باشگاه استقلال

غفوری با انتشار یک استوری، نسبت به وضعیت استقلال واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال فصل عجیبی را سپری کرد و یکی از پرتغییرات‌ترین دوره‌های مدیریتی تاریخ خود را پشت سر گذاشت. جایی که آبی‌ها در طول یک فصل، مصطفی آجورلو، علی فتح‌الله‌زاده و حجت کریمی را به عنوان مدیر، روی صندلی ریاست دیدند و حالا این وظیفه به علی خطیر واگذار شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ استعفای کریمی در بحبوحه بازار نقل و انتقالات، باعث شد تا آبی‌ها چند روزی را از رقبا عقب بمانند و این تیم فقط 2 بازیکن جدید را به ترکیب خود اضافه کرده است. مسئله‌ای که با اعتراض گسترده هواداران این تیم روبرو شده است و حالا نیز صدای کاپیتان سابق درآمده است.

وریا غفوری که به تازگی به فوتبال خود پایان داده و وارد عرصه مربیگری شده است، با انتشار یک استوری، وضعیت این روزهای استقلال را نگران کننده، غم‌انگیز و عجیب توصیف کرد.

غفوری در این استوری نوشته است:

آنچه پیرامون باشگاه استقلال مشاهده می‌کنیم بسیار نگران‌کننده، غم‌انگیز و البته عجیب است. ما همیشه شاهد بی‌توجهی، عدم نظارت دقیق یا سوءمدیریت بوده‌ایم. کسانی آمدند از اعتماد مردم سواستفاده کردند گردنشان کلفت شد و رفتند و استقلال ماند با هوادارانش و البته یک دنیا بدهی. وقت آن رسیده کسانی که در پس پرده فوتبال هستند با نگاهی عمیق و تدبیر به مسئله استقلال بپردازند و این تیم بزرگ مردمی را از این وضعیت بغرنج خارج کنند.

1897506

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی