|

یحیی این استقلالی را نمی خواهد

گل محمدی برنامه ای برای جذب علیرضا رضایی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک دروازه بان دوم باتجربه و مسابقه دیده در لیگ برتر هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ وضعیت محمدرضا خالدآبادی نامشخص است. اگرچه گفته می شود او شخصا علاقه دارد به پرسپولیس ملحق شود اما مدیران هوادار به شکل عجیبی رضایت نامه او را برای باشگاه استقلال صادر کرده اند. آن هم در شرایطی که مبلغ استقلالی ها به شکل قسطی است!

در این میان طی چند ساعت اخیر خبرهای زیادی در مورد احتمال حضور علیرضا رضایی در تیم پرسپولیس مطرح شده است. گویا با نظر جواد نکونام، علیرضا رضایی دروازه‌بان استقلال در لیست مازاد قرار گرفته است.

علیرضا رضایی در بازی دوستانه استقلال برابر هوادار غایب بود تا شایعه جدایی او قوت بگیرد. با توجه به تمدید قرارداد حسین حسینی با استقلال عملا آبی پوشان نمی‌توانند دو گلر بزرگسال در لیست خود داشته باشند. ضمن این که در صورت جذب محمدرضا خالد آبادی طبیعی است که نکونام نیازی به علیرضا رضایی نداشته باشد.

در همین راستا برخی خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد علیرضا رضایی در همین چند ساعت به یحیی گل‌محمدی معرفی شده تا به عنوان ذخیره به پرسپولیس منتقل شود اما سرمربی سرخ ها این پیشنهاد را رد کرده است. چرا که با توجه به لیست پر پرسپولیس، یحیی به دنبال جذب گلری جوان است که سهمیه 19 نفره بزرگسال را پُر نکند. دروازه بانی مثل محمدرضا خالدآبادی البته اگر شرط فیکس بازی کردن در پرسپولیس را نداشته باشد. ضمن این که پرسپولیس باید یک بازیکن را از لیست خارج کند تا علیرضا رضایی بزرگسال را به تیم اضافه کند که در این صورت گزینه های بهتر و آماده تری در دسترس خواهند بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی