|

فرهاد عصای دست نکونام را قاپید!

سورپرایزی که الاتحاد کلبا وعده داده بود رونمایی شد و قایدی بازیکن تیم شباب الاهلی به صورت قرضی به کلبا پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

به این ترتیب هواداران استقلال دیگر نباید منتظر بازگشت این ستاره به تیم‌‎شان باشند. چون شباب الاهلی ترجیح داد بازیکنش را به تیم فرهاد مجیدی قرض بدهد نه به جواد نکونام.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ قایدی در صفحه اینستاگرام خودش اعلام کرده بود که دوست داشت در استقلال بماند اما باشگاه شباب الاهلی در نامه‌ای به باشگاه استقلال نوشت: «باید به شما اطلاع بدهیم متاسفانه به این بازیکن در فصل جدید رقابت‌های لیگ امارات نیاز داریم.»

 اما تیمی که همین امروز اعلام کرده بود به قایدی نیاز دارد چند ساعت بعد او را به تیم الاتحاد کلبا قرض داد. به هر حال قایدی تا 30 ژوئن 2026 تحت قرارداد شباب الاهلی است و این باشگاه اماراتی درباره او تصمیم می‌‎گیرد و به هر تیمی که دلش بخواهد او را قرض می دهد.

اما حالا تعداد زیادی از هواداران استقلال از فرهاد مجیدی دلخور شده‌اند. چرا که او قبلا گفته بود هیچ بازیکنی را از استقلال نمی‌گیرد. چرا که دوست ندارد این تیم را تضعیف کند. البته فرهاد برای فرار از این انتقادها یک راه گریز هم دارد. او خواهد گفت قایدی را از تیم شباب الاهلی گرفته نه از استقلال! توجیهی که ظاهرا درست است اما از ناراحتی هواداران استقلال کم نخواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی