|

یحیی گل محمدی برای فروش یک بازیکن خیلی عجله کرد!

شاید این روزها احمد گوهری درخواست جدایی از پرسپولیس می کرد، گل محمدی هرگز با این موضوع موافقت نمی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس به جز علیرضا بیرانوند دروازه بان دیگری ندارد و همین موضوع باعث شده سرمربی سرخ ها در به در دنبال جذب یک دروزاه بان با سابقه بازی در لیگ برتر باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ شاید اشتباه بزرگ یحیی گل محمدی این بود که آن قدر از انتقال محمدرضا خالدآبادی به پرسپولیس اطمینان داشت که به راحتی پیشنهاد احمد گوهری برای جدایی را پذیرفت. بازیکنی که طی فصل های اخیر کمتر به بازی گرفته شد و به همین دلیل تصمیم گرفت سرنوشت فوتبالش را در تیم دیگری جستجو کند.

اگرچه گوهری در رده سنی بزرگسال قرار می گرفت و لیست 19 نفره را پر می کرد اما حداقل خیال یحیی را در روزهای غیبت علیرضا بیرانوند راحت می کرد ولی حالا با انتقال خالدآبادی به استقلال تنها گزینه یحیی برای این پست و رقابت با بیرانوند هم از کف سرخ‌ها رفت تا هیچ گزینه‌ای بین دروازه‌بان‌های ایرانی وجود نداشته باشد تا هم زیر 23 سال باشد و هم بتواند در مواقع حساس و لازم به میدان برود و مفید واقع شود.

با این حساب یا پرسپولیس همچنان باید دنبال گلر زیر 23 سال قابل ایرانی بگردد یا با خارج کردن یک سهمیه از لیست بزرگسال دروازه‌بان نامدارتر و با تجربه‌تری جذب کند که البته فعلا گزینه‌ای در دسترس نیست.

براساس همین استدلال هاست که می توان تصمیم گل محمدی برای خروج احمد گوهری از لیست پرسولیس را تصمیمی زودهنگام و عجولانه تلقی کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی