|

آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال جمعه 13 مرداد

خروج سه دروازه بان فصل قبل از لیست استقلال، یکی از اتفاقات جالب در فصل نقل و انتقالات است که کمتر شاهد تکرار آن بوده ایم.

لینک کوتاه کپی شد
سه دروازه بان فصل گذشته استقلال اردوی این تیم را در فصل جدید ترک خواهند کرد و این یک اتفاق جالب است‌.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از اندیشه معاصر؛ اولین دروازه بانی که اردوی استقلال را ترک کرد، دیناروند بود که کمتر اسم او را شنیده اید. او این فصل به جمع بازیکنان زیر ۲۳ سال پیوست و به همین خاطر اردوی تیم را ترک کرد تا راهی تیم جدید شود.

این مشکل به شکل دیگری برای علیرضا رضایی رخ داد. مرد شماره دو آبی ها وارد سهمیه بزرگسال شده و به همین خاطر باید اردوی تیم را ترک کند، چون در لیست قرار نمی گیرد.

او به دلیل اینکه یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد با این تیم تمرین می کند.

گفته می شود تیم شمس آذر سخت به دنبال جذب این دروازه بان است اما اختلاف علیرضا رضایی و باشگاه استقلال مانع از این جابجایی شده است.

استقلال در تلاش برای انتقال قرضی این دروازه بان به تیم جدید است اما علیرضا رضایی، رضایتنامه قطعی می خواهد.

سومین دروازه بانی که باید ناخواسته اردو را ترک کند سینا سعیدی فر است. این بازیکن زیر ۲۳ سال با جذب سامان تورانیان و منتظر محمد باید از استقلال جدا شود چون طبق قانون هر تیم می تواند ۶ بازیکن زیر ۲۳ سال در ترکیب داشته باشد.

سیدحسین حسینی به عنوان دروازه بان بزرگسال و محمد رضا خالدآبادی به عنوان دروازه بان زیر ۲۳ سال در لیست استقلال جای گرفته اند و احتمالا یک دروازه بان رده سنی امید به عنوان گلر سوم به اردوی تیم ملحق می شود.

خروج سه دروازه بان فصل قبل از لیست استقلال، یکی از اتفاقات جالب در فصل نقل و انتقالات است که کمتر شاهد تکرار آن بوده ایم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی