|

ژاوی قطعا این ستاره را می خواهد!

ستاره پرتغالی سیتی گزینه اصلی ژاوی برای جانشینی دمبله است.

لینک کوتاه کپی شد

پس از جدایی عثمان دمبله از بارسلونا، برناردو سیلوا حالا گزینه اصلی ژاوی برای تقویت ترکیبی است که با خروج وینگر فرانسوی تضعیف شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از  طرفداری؛ بارسا می خواهد به هر قیمتی که شده، برناردو را از منچسترسیتی جدا کند و به ترکیب تیم ژاوی منتقل کند. 

بدون اصرار سیلوا این انتقال شدنی نیست

باشگاه بارسلونا برای انجام این انتقال روی اقدام خود این بازیکن و مخصوصا مدیر برنامه هایش یعنی ژرژ مندس حساب ویژه ای باز کرده است. بارسا قرار است به صورت همه جانبه شانس خودش برای خرید سیلوای 28 ساله را امتحان کند. 

فرمول بارسا برای سیلوا

بارسلونا قصد دارد با فرمول یک قرارداد قرضی برای جذب برناردو سیلوا پا پیش بگذارد، قراردادی که شامل یک بند خرید اجباری در انتهای فصل هم می شود. هنوز مشخص نیست که لاپورتا بودجه این انتقال را از کجا تامین خواهد کرد اما ظاهرا آنها از همین حالا تماس هایی با لالیگا برای فراهم کردن زمینه ثبت قرارداد این بازیکن برقرار کرده اند چون ظاهرا گزینه خرید بازیکن با یک قرارداد دائمی هم روی میز است. 

قول گواردیولا

نکته دیگری که بارسلونا را امیدوار می کند، وعده پپ گواردیولا به برناردو سیلوا است. پپ سال گذشته در سایه علاقه شدید بلوگرانا به این هافبک پرتغالی قول داده بود که اگر پیشنهاد خوبی از طرف بارسا ارائه شود، او سد راه این انتقال نخواهد شد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی