|

سرخابی بودن شرط تراکتوری شدن!

از میان 13 بازیکنی که تراکتور در این تابستان جذب‌ گرده، 8 بازیکن سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارند.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه تراکتور در این فصل بسیاری از مهره‌های سابق استقلال و پرسپولیس را به خدمت گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، تراکتور را باید یکی از فعال‌ترین تیم‌های پنجره نقل‌وانتقالاتی اخیر بدانیم. آن‌ها تغییرات گسترده‌ای در اسکواد خود ایجاد کردند و نفرات جدید زیادی را به خدمت گرفتند. در میان اغلب خریدهای جدید تراکتور نقطه مشترکی وجود دارد؛ اغلب‌ها آن‌ها در گذشته پیراهن سرخابی‌های پایتخت را به تن کرده‌اند.

از میان 13 بازیکنی که تراکتور در این تابستان جذب‌ گرده، 8 بازیکن سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارند. شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، سعید آقایی و مهدی شیری پرسپولیسی‌های حال حاضر تراکتور هستند که به‌تازگی راهی تبریز شده‌اند. عارف آقاسی و حسین پورحمیدی استقلالی‌های لیست خرید خمز هستند و محمد نادری هم برای هر دو تیم پرطرفدار تهرانی بازی کرده‌ است.

جدیدترین گزینه تراکتوری‌ها هم آرمان رمضانی است که دیروز با استقلال فسخ کرد. رمضانی هم مثل نادری برای استقلال و پرسپولیس به میدان رفته و از او به عنوان خرید احتمالی تیم ثروتمند تبریزی نام برده شده است.

روند نقل‌وانتقالاتی تراکتور نشان می‌دهد که به نظر مدیران فعلی این باشگاه علاقه خاصی به جذب سرخابی‌ها سابق دارند؛ انگار که شرط ورود به تراکتور، داشتن سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس است. این خریدها در شرایطی است که هواداران تراکتور نظر مثبتی روی بازیکنان سابق سرخابی‌ها ندارند و ترجیح می‌دهند نفراتی پیراهن تراکتور را به تن کنند که به این تیم علاقه قلبی دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی