|

(عکس) امباپه را دیگر رئالی بدانیم؟

رودریگو، ستاره برزیلی رئال، تصویری در کنار امباپه منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بحث پیوستن امباپه به رئال مادرید مانند دو تابستان گذشته همچنان خبر اصلی بازار شایعات داغ نقل و انتقالاتی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این بازیکن به پاری سن ژرمن اعلام کرد که تصمیمی برای تمدید قراردادش نخواهد داشت و فصل 24-2023 آخرین فصل حضور او در پارک دو پرنس خواهد بود، تصمیمی که با خشم مدیران این باشگاه همراه شد.

آنها معتقدند که این ستاره فرانسوی با مدیران رئال مادرید توافق کرده و قصد دارد در پایان فصل آینده به عنوان بازیکن آزاد راهی این تیم شود و می‌خواهند جلوی رخ دادن چنین اتفاقی را بگیرند.

بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که این احتمال وجود دارد که رئال در همین تابستان برای جذب او اقدام کند اما در حالی که هنوز هیچ چیز رسمی نشده، انتشار عکسی باعث شد که موجی از هیجان و گمانه‌زنی در بین هواداران و خبرنگاران به راه بیفتد.

رودریگو دقایقی قبل عکسی از خودش در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد که در کنار امباپه ایستاده بود و با دست به این بازیکن اشاره می‌کرد. امباپه هم در حالی که رودریگو را در آغوش گرفته لبخندی بر لب دارد. 

1905473

این تصویر باعث شده که بسیاری از هواداران رئال مادرید با هیجان بسیار گمان کنند که کار پیوستن امباپه به این باشگاه عملا نهایی شده و این عکس به نوعی خوشامدگویی ستاره برزیلی این تیم به هم‌تیمی جدیدش در فصل آینده است.

عملکرد رئال مادرید در تور پیش فصل آمریکا و ناتوانی بازیکنان این تیم در استفاده درست از فرصت‌های ایجادشده و جای خالی یک مهاجم گلزن باعث شده که هواداران این تیم بیش از پیش مشتاق و منتظر جذب این ستاره فرانسوی باشند تا بتواند به آنها برای حضور در کورس قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان فصل آینده کمک کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی