|

یاغی برای استقلالی شدن شرط گذاشت

پرونده بازگشت هاشمی‌نسب به استقلال، باز است و باید دید او بالاخره همکار جواد نکونام خواهد شد یا نه.

لینک کوتاه کپی شد

شرط مهدی هاشمی نسب برای حضور در کادر فنی استقلال چیست؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، اگرچه چند روز قبل صحبتهایی درباره احتمال همکاری مجدد مهدی هاشمی‌نسب با جواد نکونام مطرح شده بود اما بازیکن اسبق استقلال، دیروز در مصاحبه‌ای این موضوع را تکذیب کرد و گفت:" نمی‌دانم چرا هر چند وقت یک‌بار می‌گویند که قرار است به کادرفنی ملحق شوم. هواداران عزیز استقلال همیشه به من لطف دارند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم ولی تاکید می‌کنم که هیچگونه مذاکره‌ای با من صورت نگرفته است."

درباره اینکه چرا تا این لحظه هاشمی‌نسب به کادر فنی استقلال اضافه شده، گمانه‌زنی‌های متعددی صورت گرفته است. از اختلاف مالی او با استقلال و ممنوع‌الکاری این چهره گرفته تا بحث اختلاف نظر هاشمی‌نسب با نکونام گرفته که همه این موارد تکذیب شده است.

امروز یکی از رسانه‌ها روایت جدیدی درباره این ماجرا منتشر کرده است که بر اساس آن، هاشمی‌نسب، یک جورهایی برای حضور در استقلال شرط گذاشته است.

آنطور که خبرورزشی نوشته، گفته می‌شود هاشمی‌نسب از یک قضاوت در مورد خود ناراحت شده است؛ این‌که او باید برای دعوا کردن به تیم آبی بیاید و همانند فلانی در تیم رقیب باشد. این قضاوت‌ها کمی مهدی هاشمی‌نسب را ناراحت کرده و او گفته تنها در شرایطی به استقلال می‌آید که قرار نباشد از او در نقش دعواکُن استفاده شود.

حتما خاطرتان هست که چند روز قبل بهروز رهبری‌فرد به عنوان همبازی و دوست قدیمی هاشمی‌نسب اعلام کرد که او نمی‌خواهد نقش ریکاردو ساپینتوی جدید آبی‌ها را ایفا کند.

به این نکته هم اشاره کنیم که پرونده بازگشت هاشمی‌نسب به استقلال، باز است و باید دید او بالاخره همکار جواد نکونام خواهد شد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی