|

وقتی سرمربی آلومینیوم آتیش بیار کُری استقلال و پرسپولیس شد

حسینی برای توصیف سختی بازی در مقابل پرسپولیس از این تیم با عنوان «تیم اول پایتخت» استفاده کرده

لینک کوتاه کپی شد

مشخص نیست مجتبی حسینی این عبارت را با منظور خاصی به زبان آورده یا فقط می‌خواسته کار سخت تیمش در بازی فردا را یادآوری کند. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، چهارشنبه در اولین هفته از بیست و سومین دوره لیگ برتر تیم آلومینیوم اراک میهمان پرسپولیس خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود اراکی‌ها کار سختی در این بازی داشته باشند. چرا که تیم‌شان تغییرات زیادی داشته و احتمالا چند هفته زمان می‌برد تا به هماهنگی برسد. اما دشواریِ اصلی برای شاگردان مجتبی حسینی مربوط به قدرت تیم حریف است. پرسپولیس موفق‌ترین و قدرتمندترین تیم ایران در سال‌‎های اخیر است و بازی در برابر این تیم اصلا کار آسانی نیست. این همان چیزی است که سرمربی آلومینیوم هم به خوبی می‌داند. حسینی امروز در نشست خبری قبل از این بازی گفت: «نفرات زیادی را از دست داده‌ایم و تیم تغییرات زیادی داشته است. بازی مقابل تیم اول پایتخت که سال‌هاست جام می‌برد خیلی سخت است و امیدوارم بازیکنان بازی خوبی انجام بدهند و لیاقت‌های خودشان را نشان بدهند و از بازی مقابل چنین تیم‌هایی استفاده کنند.» 

حسینی در این بخش از حرف‌هایش از اصطلاحی استفاده کرده همیشه مناقشه برانگیز بوده است. او برای توصیف سختی بازی در مقابل پرسپولیس از این تیم با عنوان «تیم اول پایتخت» استفاده کرده. صفتی که هواداران استقلال هم هنگام کری خواندن برای هواداران تیم رقیب از آن استفاده می‎کنند. 

حالا جمله حسینی در فضای مجازی، بحث برانگیز شده است. طرفداران استقلال به سابقه پرسپولیسیِ حسینی اشاره می‌کنند. به هر حال او دستیار یحیی گل‌محمدی بوده و قبلا با این مربی در پرسپولیس کار کرده. طرفداران پرسپولیس هم می‌گویند چیزی که حسینی گفته صرفا یک واقعیت بوده و او به برتری همه جانبه پرسپولیس در فوتبال ایران در سال‎های اخیر اشاره کرده. البته عده‌ای هم می‌گویند او منظوری نداشته و فقط می‌خواسته بگوید تیمش بازی بسیار سختی در هفته اول لیگ دارد. 

منظور حسینی هر چه که بود آتنش کری خوانی و جنجال بین هواداران دو تیم را 24 ساعت مانده به سوت آغاز لیگ برتر شروع کرد. حالا کری «تیم اول پایتخت» که مدتی فراموش شده بود دوباره مورد استفاده هواداران دو تیم قرار می‌‎گیرد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی