|

وا بده آقای حجت کریمی!

حجت کریمی در آخرین اقدام، فهرست خرید جواد نکونام برای استقلال را منتشــر کرده و مدعی شده که با چند نفر از این لیست قرارداد بسته.

لینک کوتاه کپی شد

از زمانی که حجت کریمی از مدیریت در استقلال استعفا داده، هر چند روز یک بار علیه مدیریت جدید موضع می گیرد. در آخرین اقدام، او فهرست خرید جواد نکونام برای استقلال را منتشــر کرده و مدعی شده که با چند نفر از این لیست قرارداد بسته و در حال مذاکره با چند نفر دیگر بود که استاد – یعنی علی خطیر – مانع کار شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنامه هفت صبح، او همچنین به خطیر طعنه زده که بعد از 40 روز هنوز نتوانسته بازیکنی برای استقلال جذب کند. در نهایت هم از جمله نکونام که گفته بود از او خواسته اند استقلال را در حد پنجمی لیگ ببندد، استفاده کرده و مدعی شده که نکونام را برای قهرمانی آورده نه برای پنجمی!

چند سوال از آقای کریمی! اول اینکه در لیست نکونام نامی از بیرانوند نبود. شما چرا چند روز همه انرژی و وقت خودتان را برای مذاکره با بازیکنی صرف کردید که در فهرست سرمربی نبود؟ نتیجه اش هم استعفای خودتان شد! سوال دوم! شما که نکونام را برای قهرمانی آوردید چرا تا زمان حضورتان در استقلال قراردادش را رسمی نکردید؟ سوال سوم! شــما که از نظر خودتان اینقدر خوبید، چرا زمانی که عضو هیات مدیره استقلال بودید، مطالبات استراماچونی را پرداخت نکردید و گذاشتید برای زمانی که خودتان مدیرعامل شدید و البته آن روزها کار از کار گذشته بود و استقلال از آسیا حذف شده بود؟ آقای کریمی! دستپخت شما را هم در استقلال دیده ایم! بیخیال شوید و به کار و زندگیتان برسید لطفا! 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی