|

سپاهان اولین گربه سیاه فصل را شکست داد!

سبزپوشان اصفهانی در دو فصل اخیر حسابی سپاهان را اذیت کرده بودند.

لینک کوتاه کپی شد

در لیگ بیست و یکم دربی رفت اصفهان برای هواداران سپاهان بسیار تلخ آغاز و تمام شد. پیش از شروع مسابقه آنها با خبر درگذشت یکی از هواداران نوجوانشان روبرو شدند و پس از اینکه سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، شکست یک بر صفر روی تابلوهای نقش جهان نقش بسته بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در لیگ بیست و دوم هم شروع روزهای بد سپاهان در فولادشهر رقم خورد و آنها که امکان بازی در نقش جهان را به دلیل شرایط چمن ورزشگاه نداشتند، ابتدا مقابل فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و در هفته پنجم هم مقابل ذوب آهن با وجود اینکه ابتدا یک بر صفر از همشهری خود با گل انفرادی شهریار مغانلو پیش افتادند، در ادامه با پنالتی آرمان قاسمی دروازه خودشان را باز شده دیدند و با همین نتیجه هم زمین مسابقه را ترک کردند.

سال گذشته سپاهان برای قهرمانی فقط یک امتیاز کم آورد و اگر دو امتیاز دیدار رفت برابر ذوب آهن را از دست نداده بود، شاید می‌توانست در کرمان جشن قهرمانی بگیرد.

1911244

با این حال شاگردان مورایس با تجربه کسب شده از سال گذشته دیگر در فولادشهر فرصت‌سوزی نکردند و این یعنی پریدنِ موفقیت آمیز از روی یکی از موانع عدم قهرمانی فصل گذشته.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی