|

افسوس تراکتوری ها از عملکرد فوق العاده اخباری در سیرجان

هواداران تراکتور احتمالا با دیدن عملکرد اخباری در سیرجان افسوس روزهای گذشته را می‌خورند.

لینک کوتاه کپی شد

در روزهایی که تراکتور در دو بازی متوالی از اشتباه دروازه‌بانش ضربه خورده است، دروازه‌بان سابق این تیم در دو هفته دو کلین شیت ثبت کرده است!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، علاقه مندان به فوتبال باشگاهی ایران طی این سال‌ها عادت کرده بودند که محمدرضا اخباری را در چهارچوب دروازه تراکتور ببینند.

 دروازه‌بانی که با عملکرد خوبش در تراکتور، تبدیل به یک چهره محبوب و دوست‌داشتنی در تبریز شده بود اما در پایان فصل گذشته اتفاق عجیبی افتاد. قرارداد اخباری با تراکتور تمام شده بود و او انتظار داشت مدیران باشگاه خیلی زود پرونده تمدید قرارداد او را باز کنند. اما انگار تصمیم کادر فنی و مدیران باشگاه چیز دیگری بود. حسین پورحمیدی که با تراکتور قرارداد داشت و فصل گذشته به طور قرضی در آلومینیوم اراک بازی می‌کرد به تبریز فرا خوانده شد. این برای اخباری معنای بدی داشت. اینکه تراکتور می‌خواهد از پورحمیدی به عنوان دروازه‌بان اصلی استفاده کند و اخباری دیگر نفر شماره یک تیم نیست.

اخباری که از این اتفاق شوکه شده بود خیلی زود واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرامش یک استوری منتشر کرد. او در این استوری نوشته بود: «عجب!!! خیلی صبر کردم. نگذاشتند!» از آنجا که دروازه‌بانی در حد اخباری هیچ وقت بدون تیم نمی‌ماند او از میان پیشنهادهای متعددش پیشنهاد گل‌گهر را پذیرفت و به این تیم پیوست.

حالا در دو هفته اول لیگ برتر، تراکتور در دو بازی 4 گل خورده که پورحمیدی روی دو گل از این 4 گل مقصر اصلی بود. اما از آن طرف گل‌گهر سیرجان در دو بازی گلی دریافت نکرده و در واقع اخباری دو کلین شیت در کارنامه‌اش در سیرجان ثبت کرده است.

حالا هواداران تراکتور احتمالا با دیدن عملکرد اخباری در سیرجان افسوس روزهای گذشته را می‌خورند. روزهایی که با دیدن «قارتال» در چهارچوب دروازه تراکتور خیال‌شان حداقل از این بابت که گل مفت نمی‌خورند راحت بود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی