|

کمک داور جنجالی در بازی سپاهان - استقلال

کمک داوران دیار پرسپولیس در هفته اول در حساس‌ترین مسابقه فصل قضاوت می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

سپاهان و استقلال در شرایطی حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ برتر را از ساعت ۲۰ روز چهارشنبه، یکم شهریورماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل هم برگزار می‌کنند که کوپال ناظمی قضاوت این بازی را برعهده دارد و فرهاد مروجی و حسن انتظاری به‌عنوان کمک‌های وی انتخاب شده‌اند و حسین زمانی هم داور چهارم است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ فرهاد مروجی و حسن انتظاری در شرایطی کمک داور اول و دوم بازی سپاهان و استقلال هستند که در هفته دوم لیگ برتر هیچ قضاوتی نداشتند، اما در نخستین بازی فصل بین پرسپولیس و آلومینیوم اراک به طور همزمان حضور داشتند.

جدا از فرهاد مروجی که در دیدار هفته اول لیگ برتر بین پرسپولیس و آلومینیوم عملکرد کم‌نقصی داشت، نوع قضاوت حسن انتظاری به‌عنوان کمک داور دوم در این دیدار مورد اعتراض جدی اراکی‌ها بود.

صحنه تک گل منجر به پیروزی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در شرایط مشکوک به آفساید بود که حسن انتظاری در آن لحظه پرچم نزد تا نخستین گل فصل سرخ‌پوشان به ثمر برسد؛ اتفاقی که مورد اعتراض جدی اراکی‌ها بود.

حسین زمانی هم در شرایطی به‌عنوان داور چهارم دیدار حساس سپاهان و استقلال انتخاب شده و وظیفه سختی دارد، در هفته دوم لیگ برتر قضاوت آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان را برعهده داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی