|

علاقه میلان به سردار؟ فعلا همه چیز یک طرفه‌ است!

آزمون به میلان برای انتقال پاسخ مثبت داده ولی میلان به موضوع واکنشی نشان نداده و مصدومیت آزمون باعث شده آن‌ها در مورد او تردید داشته باشند

لینک کوتاه کپی شد

گفته می‌شود باشگاه میلان به جذب سردار آزمون علاقه دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، روز گذشته طبق ادعای رسانه‌های آلمانی، اخباری مبنی بر توافق شخصی سردار آزمون با میلان منتشر شد اما منابع ایتالیایی و به‌ویژه رسانه‌‎های نزدیک به آث میلان، مدعی شده‌اند که نه تنها مذاکره‌ای صورت نگرفته بلکه هیچ علاقه‌ای به او وجود ندارد.

تقریبا بسیاری از رسانه‌‌ها از این موضوع آگاه هستند که میلان با توجه به حضور الیویه ژیرو و احتمال انتقال قرضی لورنزو کولومبو نیاز ملزم به یک مهاجم جدید دارد. بیلد و اسکای آلمان هر دو معتقد هستند که میلان علاقه شدیدی به لژیونر ملی پوش فوتبال ایران دارد و با ویژگی‌های این بازیکن آشنا است. با این حال، میلان نیوز ادعا می‌کند که در حالی که آزمون در اوایل تابستان در لیست قرار داشت، او اکنون از اهداف این باشگاه نیست و هرگز علاقه‌ای وجود ندارد.

از طرف دیگر کوریره دلو اسپرت ادعای دیگری دارد. او گفته که آزمون در این تابستان باید از لورکوزن جدا شود، زیرا او گزینه چهارم ژابی آلونسو برای بازی در ترکیبش است و شانس کمی برای بازی کردن دارد. از طرفی آزمون به میلان برای انتقال پاسخ مثبت داده ولی میلان به موضوع واکنشی نشان نداده، زیرا مصدومیت آزمون باعث شده آن‌ها در مورد او تردید داشته باشند و از طرفی میلان در حال بررسی گزینه‌های دیگری است ولی این احتمال وجود دارد که اگر دوران نقاهت سردار، در پیش از پنجره نقل‌وانتقالات تمام شود و میلان بازیکنی نتواند جذب کند، برای تکمیل کردن قرارداد سردار آزمون به آلمان سفر خواهند کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی