|

تدابیر خاص جواد نکونام برای بازی با سپاهان

حساسیت دیدار تیم استقلال برابر سپاهان باعث شد تا نکونام شرایط ویژه‌ای را در روزهای اخیر به اردوی تیمش حاکم کند.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال در چهارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بیست و سوم در شرایطی در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود که این دو تیم در حال حاضر با ۶ امتیاز پشت سر هم قرار دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ با توجه به صحبت‌های جواد نکونام پیش از دیدار این تیم مقابل ملوان و گله گذاری از انتشار اخبار درون تیمش به بیرون، سرمربی استقلال این روزها به شدت نسبت به مسائل امنیتی در درون تیمش حساس شده است.

جواد نکونام که در رابطه با انتشار خبر مصدومیت آرمین سهرابیان از افراد نزدیک به تیم استقلال گله‌مند بود در طول روزهای گذشته در این باره بارها با شاگردانش حرف زده و نسبت به خارج نشدن اخبار از درون تیم استقلال به بیرون هشدارهایی را به نفرات تیمش داده است.

این موضوع در رابطه با حساسیت بازی سپاهان موجب شد تا شرایط تدابیر امنیتی نکونام برای تیمش تجدید هم بشود. تا آنجا که کنترل نامحسوسی هم در این مدت وجود خواهد داشت تا هیچ موضوعی هرچند کوچک از تیم به بیرون درز نکند.

ظاهراً این وضعیت از این پس در اردوی تیم استقلال حکمفرما خواهد بود. به ویژه اینکه این تیم پس از بازی با سپاهان باید خود را آماده دیدار هفته پنجم مقابل پرسپولیس هم بکند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی