|

یحیی یاسین سلمانی را در چه پستی بازی می دهد؟!

با نگاهی به بازی های سلمانی متوجه می شویم این بازیکن فقط یک بازیکن فانتزی و خلاق نبوده و از ویژگی های مهم دیگری نیز برخوردار است.

لینک کوتاه کپی شد

سه سال قبل بود که محرم نویدکیا یکی از بهترین استعدادهای فوتبال ایران را از آکادمی سپاهان کشف کرده و با جسارت تمام حتی در روزهای حساس فصل به یاسین سلمانی میدان داد شروع این هافبک طراح و خلاق آنقدر درخشان بود که به نظر می رسید او حتی خیلی زود به ترکیب تیم ملی نیز خواهد رسید. اما یک مصدومیت تلخ و طولانی مدت، روند پیشرفت یاسین سلمانی را برای مدتی مختل کرد و علیرغم حضور در اولین بازی فصل گذشته و گلزنی برابر استقلال، او دیگر نتوانست خودش را به ترکیب ثابت تحمیل کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ از ابتدای فصل تابستان تردیدی در مورد جدایی یاسین سلمانی از سپاهان وجود نداشت و در نهایت و در شرایطی که شایعات حضور این بازیکن در استقلال نیز وجود داشت، دیروز خبر رسمی انتقال یاسین به پرسپولیس منتشر شد. بازیکنی که دست یحیی برای تغییر سیستم را بازتر خواهد کرد و با طراوت جوانی و استعداد قابل توجهش، می تواند به ستاره پرسپولیس در فصل جاری تبدیل شود. خرید این ستاره جوان و بااستعداد، ممکن است به زودی بهترین اقدام پرسپولیس در تابستان 1402 لقب بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی