|

ترکیب رسمی پرسپولیس برای بازی هفته سوم مقابل ذوب آهن 2 شهریور

یحیی گل‌محمدی در دوره سرمربیگری‌اش در پرسپولیس همواره نشان داده که عادت ندارد به ترکیب برنده دست بزند

لینک کوتاه کپی شد

احتمالاً پرسپولیس با ترکیبی مشابه 2 بازی قبلی خود امشب برابر ذوب‌آهن اصفهان صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، پرسپولیس برای آنکه بتواند همپای سپاهان در کورس قهرمانی پیش برود و حتی هفته سوم را در قامت تیم صدرنشین به پایان ببرد، امشب باید در خانه مقابل ذوب‌آهن اصفهان به پیروزی برسد. سرخ‌پوشان پایتخت در 2 بازی ابتدایی فصل جدید لیگ برتر توانستند 2 برد اقتصادی و یک‌گله را به‌دست آورند و حالا به دنبال آن هستند تا سومین پیروز پیاپی را هم جشن بگیرند و بالاتر از استقلال و همپای با سپاهان در صدر جدول کارشان را در لیگ بیست‌وسوم پیش ببرند.

یحیی گل‌محمدی در دوره سرمربیگری‌اش در پرسپولیس همواره نشان داده که عادت ندارد به ترکیب برنده دست بزند و به نظر می‌رسد که این رویه در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران هم ادامه پیدا کرد. سرخ‌پوشان پایتخت در 2 بازی اخیر خود در فصل جدید لیگ برتر، با ترکیبی مشابه به میدان رفته‌اند و احتمالاً در هفته سوم هم گل‌محمدی به سراغ تغییر و تحولات در ترکیب تیمش نمی‌رود و با همان نفرات مسابقه قبلی، ترکیب پرسپولیس را برای دیدار با ذوب‌آهن اصفهان تمدید می‌کند.

«نه» گل‌محمدی به دفاع 3 نفره!

علیرضا بیرانوند برای ثبت سومین کلین‌شیت پیاپی خود در لیگ بیست‌وسوم امشب امیدوار به درخشش در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان است. در قلب خط دفاعی همچنان به نظر می‌رسد که گیورگی گولسیانی باید نیمکت‌نشین بماند و یحیی گل‌محمدی قصد دارد تا بار دیگر به زوج مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان اعتماد کند. گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی اعلام کرد که اعتقادی به بازی با 3 مدافع ندارد و فرصت بازی به گولسیانی هم خواهد رسید. دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی هم احتمالاً دفاع راست‌وچپ پرسپولیس در مسابقه با ذوب‌آهن هستند.

سرلک ماندنی شد، آرایش خط هافبک تغییر نمی‌کند

میلاد سرلک بعد از کش‌وقوس‌های فراوان توانست معافیت یک‌ماهه از خدمت سربازی بگیرد تا مشکلی برای ادامه همراهی پرسپولیس نداشته باشد. همین مسئله باعث شده تا او بازهم فرصت حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را داشته باشد و به نظر می‌رسد که سروش رفیعی هم در نقش زوج مکمل سرلک کارش را پیش خواهد برد؛ آن‌هم در شرایطی‌که از این هفته در کنار مسعود ریگی و سینا اسدبیگی، یحیی گل‌محمدی می‌تواند از یاسین سلمانی هم در ترکیب تیمش استفاده کند. مهدی ترابی و سعید صادقی هم به مانند دیدارهای قبلی در نقش وینگر کار خود را پیش می‌برند که ترابی امیدوار است به مانند صادقی بتواند طلسم‌شکنی کند.

امیدوار به اولین گل زاهدی

گل‌محمدی به نظر می‌رسد با وجود آنکه خط حمله تیمش در 2 بازی گذشته عملکرد امیدوارکننده‌ای نداشته، برنامه‌ای برای تغییر در خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت ندارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بازهم زوج وحید امیری در کنار شهاب زاهدی در ترکیب پرسپولیس به میدان خواهند رفت تا برای سومین هفته پیاپی، پرسپولیسی‌ها با ترکیبی مشابه کار خود را در لیگ بیست‌وسوم پیش ببرند و امیدوار به کسب سومین برد متوالی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر باشند.

ترکیب پرسپولیس تهران مقابل ذوب‌آهن اصفهان

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، وحید امیری و شهاب زاهدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی