|

علی خطیر به زودی افشاگری می کند!

مدیرعامل استقلال قصد دارد ناگفته‌های دوران چند ماهه اخیر را باز کند و آنها را با مردم در میان بگذارد.

لینک کوتاه کپی شد

از روزی که علی خطیر به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال انتخاب شد و جای حجت کریمی را گرفت، این باشگاه با چالش‌های فراوانی مواجه شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از قدس آنلاین؛ مسائلی که البته انصافاً بعضی از آنها در دوره قبل از خطیر هم وجود داشت و مواردی نیز بوده است که پس از روی کار آمدن این مدیرعامل به وجود آمده یا پررنگ‌تر شده‌اند. در چنین شرایطی کاملاً مشخص است که رابطه جواد نکونام با علی خطیر هم چندان گرم نیست و طی ۴۰ روز گذشته شاهد بوده‌ایم که نکونام به عنوان سرمربی استقلال کنایه‌های تندی به باشگاه زده است و خطیر قطعاً در تیررس این اتفاقات قرار می‌گیرد.

مرد شماره یک امور مدیریتی استقلال تا امروز دعوت پرشمار برنامه‌های تلویزیونی برای صحبت پیرامون این باشگاه و مشکلات آن را رد کرده و در استودیو هیچ کدام از آنها حاضر نشده است. البته محمد حسین میثاقی چندی قبل مدعی شد علی خطیر می‌خواهد پس از برگزاری دیدار استقلال در هفته چهارم لیگ برتر حرف‌هایش را بزند و با توجه به اینکه استقلال دوشنبه شب بازی چهارم خود در فصل جاری را برگزار می‌کند، باید منتظر بمانیم و ببینیم مدیرعامل آبی پوشان بلافاصله پس از پایان این مسابقه در برنامه فوتبال برتر حاضر شده و پیرامون اتفاقات موجود و البته مسائلی که میان او و جواد نکونام به وجود آمد، صحبت می‌کند یا اینکه باز هم افشاگری‌های خود را به تعویق خواهد انداخت و آن را اصلا به بعد از دربی با پرسپولیس در هفته پنجم موکول می کند؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی